Po velké opravě za 3,5 milionu se na koleje vrací parní lokomotiva Rosnička postavená v roce 1956. Navzdory původním plánům byly tehdy nakonec vyrobeny jen dvě.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Po velké opravě za 3,5 milionu se na koleje vrací parní lokomotiva Rosnička postavená v roce 1956. Navzdory původním plánům byly tehdy nakonec vyrobeny jen dvě.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Po velké opravě za 3,5 milionu se na koleje vrací parní lokomotiva Rosnička postavená v roce 1956. Navzdory původním plánům byly tehdy nakonec vyrobeny jen dvě.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Po velké opravě za 3,5 milionu se na koleje vrací parní lokomotiva Rosnička postavená v roce 1956. Navzdory původním plánům byly tehdy nakonec vyrobeny jen dvě.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Po velké opravě za 3,5 milionu se na koleje vrací parní lokomotiva Rosnička postavená v roce 1956. Navzdory původním plánům byly tehdy nakonec vyrobeny jen dvě.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Po velké opravě za 3,5 milionu se na koleje vrací parní lokomotiva Rosnička postavená v roce 1956. Navzdory původním plánům byly tehdy nakonec vyrobeny jen dvě.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Po velké opravě za 3,5 milionu se na koleje vrací parní lokomotiva Rosnička postavená v roce 1956. Navzdory původním plánům byly tehdy nakonec vyrobeny jen dvě.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES
Po velké opravě za 3,5 milionu se na koleje vrací parní lokomotiva Rosnička postavená v roce 1956. Navzdory původním plánům byly tehdy nakonec vyrobeny jen dvě.
Autor: Tomáš Frait, MF DNES