náhledy
Moderní rychlovlaky by měly mezi Prahou a Brnem jezdit 350kilometrovou rychlostí - podobně jako francouzské střely AGV (nástupce TGV).
Autor: Reuters
Základní představu o vizích superželeznice skýtá mapka Správy železnic.
Autor: SŽDC
Mapa, kudy by se propojka vysokorychlostní tratě měla protáhnout Jihlavou. Správa železnic v té souvislosti počítá s novým vedením kolejí na Brno.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Z hlavní trati by odbočka na Jihlavu měla uhýbat u Pávova, nedaleko současného sjezdu z D1.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
K propagaci vysokorychlostní trati v Jihlavě před časem pomohl i vlak TGV.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
K propagaci vysokorychlostní trati v Jihlavě před časem pomohl i vlak TGV.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
K propagaci vysokorychlostní trati v Jihlavě před časem pomohl i vlak TGV.
Autor: Tomáš Krist, MAFRA
K propagaci vysokorychlostní trati v Jihlavě před časem pomohl i vlak TGV.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Takto by měl vypadat nový centrální dopravní terminál v Jihlavě. Opomíjená lokalita u městského nádraží dozná výrazných změn. Autorem vítězné studie, která již počítá s variantou zastávky vysokorychlostní trati, je brněnský Atelier RAW.
Autor: Magistrát města Jihlavy
Takto by měl vypadat nový centrální dopravní terminál v Jihlavě. Opomíjená lokalita u městského nádraží dozná výrazných změn. Autorem vítězné studie, která již počítá s variantou zastávky vysokorychlostní trati, je brněnský Atelier RAW.
Autor: Magistrát města Jihlavy
Takto by měl vypadat nový centrální dopravní terminál v Jihlavě. Opomíjená lokalita u městského nádraží dozná výrazných změn. Autorem vítězné studie, která již počítá s variantou zastávky vysokorychlostní trati, je brněnský Atelier RAW.
Autor: Magistrát města Jihlavy
Novinky ohledně vysokorychlostní tratě v Jihlavě prezentoval i ministr dopravy Martin Kupka (vlevo).
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Novinky ohledně vysokorychlostní tratě v Jihlavě prezentoval i ministr dopravy Martin Kupka (uprostřed) a zástupci Správy železnic.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA