náhledy
Kabina pro strojvedoucího je velká, se spoustou místa. Výhled je však úzký, s čelním sklem automobilu se vůbec nedá srovnat. Účastníci školení se rovněž podivovali nad tím, proč strojvedoucí nesedí uprostřed, ale u pravé strany. Páku na ovládání vlaku pak mají nezvykle po levé ruce.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Nejdůležitější obrazovka je hned ta pravá. Ukazuje celkový přehled všech systémů soupravy.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
V několika turnusech se s polskou soupravou seznámí na 180 strojvedoucích z Vysočiny a Pardubického kraje. Vesměs si její možnosti pochvalují. Zmiňují kvalitní odpružení, které přinese lepší jízdní komfort, i výbavu vozů včetně klimatizace a internetového připojení.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Nepříjemně některé strojvedoucí překvapila šířka chodbičky mezi řadami sedadel a hlavně pak v místě technických skříní. Široká madla chodbičku ještě víc zužují. Samotná sedadla jsou ale pohodlná a místa na nohy mají cestující dost.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Nepříjemně některé strojvedoucí překvapila šířka chodbičky mezi řadami sedadel a hlavně pak v místě technických skříní. Široká madla chodbičku ještě víc zužují. Samotná sedadla jsou ale pohodlná a místa na nohy mají cestující dost.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Školení vede Petr Šípek. Své kolegy seznamuje s provozem i údržbou soupravy RegioFox.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Nepříjemně některé strojvedoucí překvapila šířka chodbičky mezi řadami sedadel a hlavně pak v místě technických skříní. Široká madla chodbičku ještě víc zužují. Samotná sedadla jsou ale pohodlná a místa na nohy mají cestující dost.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Cestující zaujmou i drobné detaily ve vozech. například kamerový systém, všudypřítomná madla a držadle nebo nápisy vyvedené v braillově písmu.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Kabina pro strojvedoucího je velká, se spoustou místa. Výhled je však úzký, s čelním sklem automobilu se vůbec nedá srovnat. Účastníci školení se rovněž podivovali nad tím, proč strojvedoucí nesedí uprostřed, ale u pravé strany. Páku na ovládání vlaku pak mají nezvykle po levé ruce.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Kabina pro strojvedoucího je velká, se spoustou místa. Výhled je však úzký, s čelním sklem automobilu se vůbec nedá srovnat. Účastníci školení se rovněž podivovali nad tím, proč strojvedoucí nesedí uprostřed, ale u pravé strany. Páku na ovládání vlaku pak mají nezvykle po levé ruce.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Strojvedoucí mají ke školení k dispozici soupravu RegioFox zapůjčenou z Pražské integrované dopravy. Až na jaře do Brodu přijede očekávaná dodávka nových vlaků, budou v barvách Kraje Vysočina a Pardubického kraje.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Strojvedoucí mají ke školení k dispozici soupravu RegioFox zapůjčenou z Pražské integrované dopravy. Až na jaře do Brodu přijede očekávaná dodávka nových vlaků, budou v barvách Kraje Vysočina a Pardubického kraje.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
V několika turnusech se s polskou soupravou seznámí na 180 strojvedoucích z Vysočiny a Pardubického kraje. Vesměs si její možnosti pochvalují. Zmiňují kvalitní odpružení, které přinese lepší jízdní komfort, i výbavu vozů včetně klimatizace a internetového připojení.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
V několika turnusech se s polskou soupravou seznámí na 180 strojvedoucích z Vysočiny a Pardubického kraje. Vesměs si její možnosti pochvalují. Zmiňují kvalitní odpružení, které přinese lepší jízdní komfort, i výbavu vozů včetně klimatizace a internetového připojení.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA