Železniční přejezd na silnici I/19 mezi Novým Městem na Moravě a Bystřicí nad Pernštejnem se po pouhých dvou měsících provozu musel předělávat. Auta jedoucí směrem na Bystřici drhla podvozkem o vozovku.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz
Podle Správa železnic zhotovitel nedodržel naprojektované parametry přejezdu. Podélný spád odvodňovacího žlabu nebyl shodný se spádem koleje ani s příčným spádem komunikace.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz
Z obou stran byl přejezd osazen dopravními značkami omezujícími rychlost na 30 kilometrů v hodině a upozorňujícími na nerovnosti na vozovce.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz
Přejezd někteří znalí řidiči kvůli obavě z poškození svého auta raději překonávali v protisměru.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz
Rýhy v novém asfaltu napovídaly, že tu autem o vozovku škrtlo mnoho desítek řidičů.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz
Správa železnic nerovnost nechala reklamovat. Stavební firma proto musela přejet v minulém týdnu znovu uzavřít a předělat.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz
Řidiči na problém upozornili hned poté, co se jim na něm „roztančila“ auta nebo na něm dokonce odřeli podvozek.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz
„Takhle šílený přejezd jsem ještě neviděl. Velmi nebezpečný je hlavně pro ty, kteří místo neznají,“ reagoval na výsledek rekonstrukce za 26 milionů korun starosta Bystřice nad Pernštejnem Karel Pačiska. Město však potěšilo, že byl nově osazen závorami.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz
Železniční přejezd na silnici I/19 mezi Novým Městem na Moravě a Bystřicí nad Pernštejnem se po pouhých dvou měsících provozu musel předělávat. Auta jedoucí směrem na Bystřici drhla podvozkem o vozovku.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz