náhledy
Digitálně řízené kolejiště meziříčských modelářů má přes 144 metrů kolejí. Pavel Stupka stojí u modelu starého meziříčského nádraží, které by mělo mít podobu z roku 1953.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz
Některé věci odpovídají skutečnosti, jiné ne. Například největší nádraží bylo stavěno podle Tišnova.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz
Modeláři ve Velkém Meziříčí stavějí v měřítku 1:120. Je pro ně optimální, dovoluje modelovat reálné vzdálenosti. A i mašinky a vlaky se dají vytvořit tak, aby odpovídaly skutečnosti.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz
Modeláři ve Velkém Meziříčí stavějí v měřítku 1:120. Je pro ně optimální, dovoluje modelovat reálné vzdálenosti. A i mašinky a vlaky se dají vytvořit tak, aby odpovídaly skutečnosti.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz
Modeláři tvoří v éře 70. let minulého století. Tomu odpovídají vláčky, ale i figurky, autíčka a budovy. V té době ještě jezdily parní mašiny a byly střídány těmi modernějšími. Proto se na kolejích potkávají vláčky na motorový a parní pohon.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz
Klub železničních modelářů ve Velkém Meziříčí má osm členů a jimi vytvořené stabilní kolejiště s více než 144 metry kolejí patří k největším v republice.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz
Modelové kolejiště ve Velkém Meziříčí.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz
Elegantního Albatrose, jehož předloha drží rychlostní rekord československých parních lokomotiv, Pavel Stupka tvořil dva roky.
Autor: Jiří Bárta, 5plus2.cz