náhledy
Letní a parní dopravu by chtěly převzít firmy Gepard Express a WTT. I kdyby povolení získaly, letos už by zřejmě nevyjely. Starostové v okolí tak čekají značný úbytek turistů.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Letní a parní dopravu by chtěly převzít firmy Gepard Express a WTT. I kdyby povolení získaly, letos už by zřejmě nevyjely. Starostové v okolí tak čekají značný úbytek turistů.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Letní a parní dopravu by chtěly převzít firmy Gepard Express a WTT. I kdyby povolení získaly, letos už by zřejmě nevyjely. Starostové v okolí tak čekají značný úbytek turistů.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Letní a parní dopravu by chtěly převzít firmy Gepard Express a WTT. I kdyby povolení získaly, letos už by zřejmě nevyjely. Starostové v okolí tak čekají značný úbytek turistů.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Letní a parní dopravu by chtěly převzít firmy Gepard Express a WTT. I kdyby povolení získaly, letos už by zřejmě nevyjely. Starostové v okolí tak čekají značný úbytek turistů.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Letní a parní dopravu by chtěly převzít firmy Gepard Express a WTT. I kdyby povolení získaly, letos už by zřejmě nevyjely. Starostové v okolí tak čekají značný úbytek turistů.
Autor: archiv JHMD
Úzkokolejka zaměstnávala osm desítek lidí, přes léto obvykle ještě o 50 víc. Nyní základní údržbu zajišťuje posledních 15 lidí.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Úzkokolejka zajišťovala i běžnou dopravu na pomezí Vysočiny a Jihočeského kraje. Dnes místo železničních souprav jezdí už jen autobusy.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Lokomotivy a vagony jsou odstavené. Na několika z nich už se stačili vyřádit sprejeři.
Autor: PČR
Lokomotivy a vagony jsou odstavené. Na několika z nich už se stačili vyřádit sprejeři.
Autor: PČR
Lokomotiva T47.019 v čele osobního vlaku JHMD z Jindřichova Hradce do Nové Bystřice
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Úzkokolejka zajišťovala i běžnou dopravu na pomezí Vysočiny a Jihočeského kraje. Dnes místo železničních souprav jezdí už jen autobusy.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Úzkokolejka zajišťovala i běžnou dopravu na pomezí Vysočiny a Jihočeského kraje. Dnes místo železničních souprav jezdí už jen autobusy.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Úzkokolejka zaměstnávala osm desítek lidí, přes léto obvykle ještě o 50 víc. Nyní základní údržbu zajišťuje posledních 15 lidí.
Autor: Petr Lemberk, MAFRA
Úzkokolejka v Obratani
Autor: Petr Lemberk, MAFRA