náhledy
Část podpěrných pilířů druhého nejdelšího mostu na obchvatu již stojí. V tomto týdnu budou dělníci spouštět vybetonované mostní pole nad železniční tratí na Brno (vpravo nahoře).
Autor: Marek Černý
Betonáž mostního pole druhého nejdelšího mostu na budoucím obchvatu nad železnicí na Brno probíhala poslední srpnový den. Konstrukce vznikala výš nad tratí, v tomto týdnu ji budou pracovníci zhotovitelských firem snášet o metr a půl níž a usazovat.
Autor: Archiv ŘSD
Mimoúrovňová křižovatka Skalka roste poblíž průmyslového areálu při výjezdu z Brodu na Šlapanov. Na snímku jsou vidět i pilíře budoucího mostu přes Šlapanku a železniční trať na Jihlavu. Vpravo nahoře je brodská místní část Herlify a zcela vzadu uprostřed Termesivy.
Autor: Marek Černý
Betonáž mostního pole druhého nejdelšího mostu na budoucím obchvatu nad železnicí na Brno probíhala poslední srpnový den. Konstrukce vznikala výš nad tratí, v tomto týdnu ji budou pracovníci zhotovitelských firem snášet o metr a půl níž a usazovat.
Autor: Archiv ŘSD
Při pohledu z dronu je v krajině zřetelně patrná trasa, kudy jihovýchodní obchvat Brodu povede. Na snímku vlevo dole je část mostu nad železniční tratí na Brno. Vlevo nahoře je brodská místní část Termesivy, poblíž ní začíná vznikat mimoúrovňová křižovatka.
Autor: Marek Černý
Tudy povede obchvat od kruhového objezdu u Selské jizby směrem k severovýchodu. Vlevo dole je vidět provizorní komunikace silnice I/38, nad ní je zalesněný Strážný vrch.
Autor: Marek Černý
Kruhový objezd u Selské jizby už se začíná rýsovat. Právě zde se bude obchvat napojovat na stávající silnici I/38. Kvůli výstavbě objezdu se místem jezdí po provizorní komunikaci.
Autor: Marek Černý
Pohled na stavbu obchvatu od silnice z Brodu na Šlapanov. V pozadí je vidět rozestavěný most přes Stříbrný potok a nad ním zalesněný Strážný vrch.
Autor: Marek Černý
V tomto týdnu budou dělníci usazovat mostní pole nad železniční tratí na Brno.
Autor: Marek Černý
Pohled na rozestavěný obchvat od silnice na Termesivy. Komunikace na snímku vede z Havlíčkova Brodu (vpravo) na Bartoušov. Uprostřed obrázku jsou základy mostu přes Šlapanku a železnici na Jihlavu. Rozlehlá bílá hala vlevo vzadu je výrobní závod společnosti Futaba.
Autor: Marek Černý
Pohled na úsek budoucího obchvatu mezi silnicemi na Termesivy (vlevo dole) a na Bartoušov (vpravo). Vlevo dole je místo archeologických nálezů bývalé dělnické kolonie a staré cihelny, vlevo v pozadí pak Juliin dvůr. Vpravo vzadu je vidět brodská místní část Herlify.
Autor: Marek Černý
Úsek budoucího obchvatu od Termesiv k mostu přes Sázavu a železniční tratě na Brno a na Pardubice. Právě mostní pole nad železnicí na Brno, které prosvítá za stromy, budou dělníci v tomto týdnu usazovat.
Autor: Marek Černý
Betonáž mostního pole druhého nejdelšího mostu na budoucím obchvatu nad železnicí na Brno probíhala poslední srpnový den. Konstrukce vznikala výš nad tratí, v tomto týdnu ji budou pracovníci zhotovitelských firem snášet o metr a půl níž a usazovat.
Autor: Archiv ŘSD
Betonáž mostního pole druhého nejdelšího mostu na budoucím obchvatu nad železnicí na Brno probíhala poslední srpnový den. Konstrukce vznikala výš nad tratí, v tomto týdnu ji budou pracovníci zhotovitelských firem snášet o metr a půl níž a usazovat.
Autor: Archiv ŘSD