náhledy
Pragu Grand pohání čtyřlitrový čtyřválec, ale jeho výkon je na dnešní poměry slabý.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Sedmaosmdesátiletý Emil Příhoda vlastní největší světovou sbírku vozidel a strojů značky Praga. Automobilů této slavné značky má rovných sto. V Pelhřimově jej díky tomu Muzeum rekordů a kuriozit již podruhé zapsalo mezi rekordmany.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Sedmaosmdesátiletý Emil Příhoda vlastní největší světovou sbírku vozidel a strojů značky Praga. Automobilů této slavné značky má rovných sto. V Pelhřimově jej díky tomu Muzeum rekordů a kuriozit již podruhé zapsalo mezi rekordmany.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Majitelem prezidentské Pragy Grand byla Správa kanceláře prezidenta republiky, která auto půjčovala prezidentovi Masarykovy ke služebním jízdám. S ním ve voze jezdila i ochranka v sokolských uniformách.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Majitelem prezidentské Pragy Grand byla Správa kanceláře prezidenta republiky, která auto půjčovala prezidentovi Masarykovi ke služebním jízdám. S ním ve voze jezdila i ochranka v sokolských uniformách.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Majitelem prezidentské Pragy Grand byla Správa kanceláře prezidenta republiky, která auto půjčovala prezidentovi Masarykovy ke služebním jízdám. S ním ve voze jezdila i ochranka v sokolských uniformách.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Dva ze stovky vozů sběratele Emila Příhody. Nelze hledat větší kontrast. Vlevo supersport Praga R4 a vpravo Masarykova Praga Grand z roku 1918.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Ve sbírce Emila Příhody se vyjímá supersport Praga R4. Na stovku dokáže zrychlit za 3,7 vteřiny.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Ve sbírce Emila Příhody se vyjímá supersport Praga R4. Na stovku dokáže zrychlit za 3,7 vteřiny.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Ve sbírce Emila Příhody se vyjímá supersport Praga R4. Na stovku dokáže zrychlit za 3,7 vteřiny.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA