Zastupitelé Havlíčkova Brodu nedokázali vybrat ani jednu ze čtyř navrhovaných tras jihozápadního obchvatu města.
archiv Městského úřadu Havlíčkův Brod
Po silnici 34 skrz Šmolovy u Havlíčkova Brodu projedou denně tisíce aut. U hlavní silnice je autobusová zastávka a děti zde musí rušnou dopravní tepnu přecházet. I proto se velká část místních obyvatel nechce smířit s tím, že by obchvat osadu neobkroužil.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Po silnici 34 skrz Šmolovy u Havlíčkova Brodu projedou denně tisíce aut. U hlavní silnice je autobusová zastávka a děti zde musí rušnou dopravní tepnu přecházet. I proto se velká část místních obyvatel nechce smířit s tím, že by obchvat osadu neobkroužil.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Po silnici 34 skrz Šmolovy u Havlíčkova Brodu projedou denně tisíce aut.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Po silnici 34 skrz Šmolovy u Havlíčkova Brodu projedou denně tisíce aut. U hlavní silnice je autobusová zastávka a děti zde musí rušnou dopravní tepnu přecházet. I proto se velká část místních obyvatel nechce smířit s tím, že by obchvat osadu neobkroužil.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Po silnici 34 skrz Šmolovy u Havlíčkova Brodu projedou denně tisíce aut. U hlavní silnice je autobusová zastávka a děti zde musí rušnou dopravní tepnu přecházet. I proto se velká část místních obyvatel nechce smířit s tím, že by obchvat osadu neobkroužil.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Brodský podnikatel Zbyněk Špinar ukazuje, kudy by mohl vést jihozápadní obchvat města. Právě on patří k nejhlasitějším odpůrcům dvou ze čtyř zvažovaných tras. Fotit se vůbec nechtěl, nakonec svolil s takovým snímkem, kde mu nebude vidět do tváře.
Autor: Martin Vokáč, iDNES.cz