náhledy
Opravované mostky pod dálnicí u Měšína nejsou nikterak velké, jde pouze o takzvané tubosidery. Přesto by jejich oprava, která před pár dny začala, měla přijít na více než 17 milionů korun. Práce se obejdou bez výraznějších dopravních omezení.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Opravované mostky pod dálnicí u Měšína nejsou nikterak velké, jde pouze o takzvané tubosidery. Přesto by jejich oprava, která před pár dny začala, měla přijít na více než 17 milionů korun. Práce se obejdou bez výraznějších dopravních omezení.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Opravované mostky pod dálnicí u Měšína nejsou nikterak velké, jde pouze o takzvané tubosidery. Přesto by jejich oprava, která před pár dny začala, měla přijít na více než 17 milionů korun. Práce se obejdou bez výraznějších dopravních omezení.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Opravované mostky pod dálnicí u Měšína nejsou nikterak velké, jde pouze o takzvané tubosidery. Přesto by jejich oprava, která před pár dny začala, měla přijít na více než 17 milionů korun. Práce se obejdou bez výraznějších dopravních omezení.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Opravované mostky pod dálnicí u Měšína nejsou nikterak velké, jde pouze o takzvané tubosidery. Přesto by jejich oprava, která před pár dny začala, měla přijít na více než 17 milionů korun. Práce se obejdou bez výraznějších dopravních omezení.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Opravované mostky pod dálnicí u Měšína nejsou nikterak velké, jde pouze o takzvané tubosidery. Přesto by jejich oprava, která před pár dny začala, měla přijít na více než 17 milionů korun. Práce se obejdou bez výraznějších dopravních omezení.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA
Opravované mostky pod dálnicí u Měšína nejsou nikterak velké, jde pouze o takzvané tubosidery. Přesto by jejich oprava, která před pár dny začala, měla přijít na více než 17 milionů korun. Práce se obejdou bez výraznějších dopravních omezení.
Autor: Tomáš Blažek, MAFRA