U Železničního muzea Výtopna Jaroměř shořely historické vagony čekajících na renovaci (20. 10. 2020).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Požár v Železničním muzeu Výtopna v Jaroměři zničil několik historických vagonů čekajících na renovaci (20. 10. 2020).
Hasiči města Jaroměř, PD Jezbiny
Hořely odstavené železniční vagony u Železničního muzea Výtopna v Jaroměři (20. 10. 2020).
Hasiči města Jaroměř, PD Jezbiny
Hořely odstavené železniční vagony u Železničního muzea Výtopna v Jaroměři (20. 10. 2020).
HZS Královéhradecký
Hořely odstavené železniční vagony u Železničního muzea Výtopna v Jaroměři (20. 10. 2020).
HZS Královéhradecký
Hořely odstavené železniční vagony u Železničního muzea Výtopna v Jaroměři (20. 10. 2020).
HZS Královéhradecký
Hořely odstavené železniční vagony u Železničního muzea Výtopna v Jaroměři (20. 10. 2020).
HZS Královéhradecký
Hořely odstavené železniční vagony u Železničního muzea Výtopna v Jaroměři (20. 10. 2020).
HZS Královéhradecký
Hořely odstavené železniční vagony u Železničního muzea Výtopna v Jaroměři (20. 10. 2020).
HZS Královéhradecký
Požár v Železničním muzeu Výtopna v Jaroměři zničil několik historických vagonů čekajících na renovaci (20. 10. 2020).
Hasiči města Jaroměř, PD Jezbiny
U Železničního muzea Výtopna Jaroměř shořely historické vagony čekajících na renovaci (20. 10. 2020).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
U Železničního muzea Výtopna Jaroměř shořely historické vagony čekajících na renovaci (20. 10. 2020).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
U Železničního muzea Výtopna Jaroměř shořely historické vagony čekajících na renovaci (20. 10. 2020).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
U Železničního muzea Výtopna Jaroměř hořelo několik vagonů čekajících na renovaci (20. 10. 2020).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Oheň zcela zničil dva maďarské salonní vagony Horthyho vlaku (na snímku) i dva další vozy (20. 10. 2020).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Oheň zcela zničil dva maďarské salonní vagony Horthyho vlaku i dva další vozy (20. 10. 2020).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Oheň zcela zničil dva maďarské salonní vagony Horthyho vlaku i dva další vozy (20. 10. 2020).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Železniční muzeum Výtopna v Jaroměři
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Oheň zcela zničil dva maďarské salonní vagony Horthyho vlaku i dva další vozy (20. 10. 2020).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Oheň zcela zničil dva maďarské salonní vagony Horthyho vlaku i dva další vozy (20. 10. 2020).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Oheň zcela zničil dva maďarské salonní vagony Horthyho vlaku i dva další vozy (20. 10. 2020).
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Bohuslav Škoda, předseda spolku Společnost železniční výtopna Jaroměř. (23. 10. 2020)
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Bohuslav Škoda, předseda spolku Společnost železniční výtopna Jaroměř. (23. 10. 2020)
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Lokomotiva Conrad Vorlauf z roku 1873 v Jaroměři (28.10.2017).
Lukáš Urban
Lokomotiva Conrad Vorlauf z roku 1873 v Jaroměři (28.10.2017).
Lukáš Urban
Lokomotiva Conrad Vorlauf z roku 1873 v Jaroměři (28.10.2017).
Lukáš Urban
Lokomotiva Conrad Vorlauf z roku 1873 v Jaroměři.
Lukáš Urban
Celkem bylo vyrobeno dvaašedesát kusů lokomotivy Conrad Vorlauf. Tato je z roku 1873, je třetím nejstarším kusem v Čechách, a pokud se ji podaří zprovoznit, bude nejstarší pojízdnou v Evropě.
Radomír Dohnal
Jestli se Conrad Vorlauf z roku 1873 rozjede, bude to nejstarší provozuschopná lokomotiva v Evropě.
Radomír Dohnal
Tento stroj obdržel jméno po vídeňském purkmistrovi, Conradu Vorlaufovi (1335-1408).
Radomír Dohnal
Staré spoje jsou pořád stejně funkční. Jen ty nové se někdy kousnou tak, že je musíte urazit.
Radomír Dohnal
Většina součástí lokomotiv je unifikovaná, lze je proto zaměnit nebo je využít tam, kde se jich nedostává.
Radomír Dohnal
Muzeum historických lokomotiv v Jaroměři se řadí mezi nejstarší muzea v Čechách.
Radomír Dohnal
Bohuslav Škoda nedá na krásu starých parních lokomotiv dopustit, k drážní historii má silný vztah.
Radomír Dohnal
Díky práci muzejního týmu se podařilo zachránit nejednu historickou lokomotivu před šrotem
Radomír Dohnal
Elektrická akumulátorová lokomotiva z dílny Ringhoffer vozila lokomotivy i tramvaje po Smíchově.
Radomír Dohnal
V Jaroměři narazíte na lokomotivy parní, motorové i elektrické.
Radomír Dohnal
Vlakové čety pojmenovaly tuto „třistadesítku“ Kafemlejnek.
Radomír Dohnal
Než skončila na vlečce ve Slatiňanech, jezdila i na Rakousko-Slovinském pomezí.
Radomír Dohnal
V roce 1986 ji nadšenci z jaroměřského muzea sundali z hradeckého pomníku a znovu opravili.
Radomír Dohnal
Parní lokomotivy jaroměřského muzea stojí seřazené ve výtopně zrovna jako před sto lety.
Radomír Dohnal
Posunovací lokomotiva s naftovým motorem Škoda v sobě spoutala sílu šedesáti koní.
Radomír Dohnal
Výstavkou se prolínají české, německé, válečné i mírové názvy stanic nejen z našeho území.
Radomír Dohnal
Identifikační štítky zpravidla obsahují název vagonky, sídlo výrobce, výrobní číslo a rok výroby.
Radomír Dohnal
Možná právě tímhle vozem mířil na frontu Dobrý voják Švejk.
Radomír Dohnal
Bez patřičné vozové soupravy by historický vlak nikdy nebyl kompletní.
Radomír Dohnal
Tárovací neboli vyvažovací vůz sloužil k zjištění zatížení mostů, ale i k celnímu zdanění váhy zboží.
Radomír Dohnal
Bohuslav Škoda před ohořelými historickými vagony v majetku jaroměřského muzea. (23. 10. 2020)
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Požár v Železničním muzeu Výtopna v Jaroměři zničil několik historických vagonů čekajících na renovaci (20. 10. 2020).
Hasiči města Jaroměř, PD Jezbiny