Sběratel Josef Miřácký (vlevo) a pilot Roman Svoboda opravují spolu s dalšími nadšenci ze skupiny Czech Flying Legends vojenský letoun MiG-15 na hradeckém letišti.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Míťa Milota na jedné ze dvou dochovaných fotografií ve „svém“ MiGu-15
Autor: archiv Míti Miloty
Na hradeckém letišti opravují nadšenci ze skupiny Czech Flying Legends vojenský letoun MiG-15.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Dort k 60. narozeninám stroje sfoukla stíhačka vlastním motorem.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
MiG-15 UTI
Autor: archiv Czech Flying Legends, Reto Schneeberger
Dort k 60. narozeninám stroje sfoukla stíhačka vlastním motorem.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Jediný letuschopný exemplář stíhačky MiG-15 v Evropě je v současnosti na letišti v Hradci Králové.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Jediný letuschopný exemplář stíhačky MiG-15 v Evropě je v současnosti na letišti v Hradci Králové.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
MiG-15 UTI
Autor: archiv Czech Flying Legends
Oslava 60 let od prvního letu Migu-15, kterou pořádají hradečtí nadšenci.
Autor: Jan Daněk, iDNES.cz
Dort k 60. narozeninám stroje sfoukla stíhačka vlastním motorem.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Na hradeckém letišti opravují nadšenci ze skupiny Czech Flying Legends vojenský letoun MiG-15. Na snímku sběratel Josef Miřácký.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Na hradeckém letišti opravují nadšenci ze skupiny Czech Flying Legends vojenský letoun MiG-15.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Na hradeckém letišti opravují nadšenci ze skupiny Czech Flying Legends vojenský letoun MiG-15.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Na hradeckém letišti opravují nadšenci ze skupiny Czech Flying Legends vojenský letoun MiG-15. Na snímku sběratel Josef Miřácký.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Na hradeckém letišti opravují nadšenci ze skupiny Czech Flying Legends vojenský letoun MiG-15.
Autor: Martin Veselý, MAFRA
Josef Miřácký drží v ruce podrobný nákres MiGu-15.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Úl na hradeckém letišti. MIG-15 zde kdysi stály ještě jako součást letecké obrany Československa.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Montáž křídla
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Čerstvě osazený motor
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Vše se muselo vyčistit, vybrousit, textilní výlepy vytrhat... a znovu natřít a vytlumit.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Původní motor prošel generálkou a o několik dní později, již zastavěný, i první zkoušku provozu.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Pryžové a gumové části dělají při přestavbě největší starosti. Čas a špatné skladovací podmínky zničily mnoho zbylých kusů.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Budíky byly vyčištěny, repasovány a zkalibrovány.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Se šitím nových textilních částí pomáhají i přítelkyně a maminky.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Výhodou MIG-15 je v podstatě absence elektroniky. Je jí opravdu jen minimum, všechna vedení byla zrestaurována.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Do první motorové zkoušky zbývají jen hodiny.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
MIG-15: Pryžový balon je součástí brzdového systému. Sehnat dnes zachovalý nezpuchřelý kousek není snadné - již se mnoho let nevyrábí.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Titul knihy říká vše. Josef Miřácký s nadsázkou tvrdí, že podle téhle knihy by si mohl MiG doma postavit každý.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Směrnice pro provoz a technickou obsluhu letounu jsou opravdu podrobné a velmi přehledné.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Pohled do odstrojeného kokpitu
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Mazivo ze SSSR patřilo a patří podle techniků k nejlepším. Maže stále.
Autor: Jan Kužník, Technet.cz
Letoun dostal barvy československého letectva, stejné jako měly patnáctky, které sloužily na hradeckém letišti.
Autor: Czech Flying Legends, Josef Miřácký
Stíhačka MiG-15 UTI. V takovém stroji se vydal Gagarin na svůj poslední let.
Autor: CollectSPACE