Air Bank odstartovala proměnu bankovních poboček v Česku. "Chtěli jsme na český bankovní trh přinést jednoduchost, srozumitelnost, otevřenost a přátelskost. Tedy naprostý opak toho, než na co byli klienti bank v Česku tehdy zvyklí. A tuhle odlišnost jsme chtěli promítnout i do našich poboček, aby je lidé nevnímali jako nějaké úřady, ale místa, kam si mohou jít přátelsky popovídat o bankovních službách a nechat si poradit," říká mluvčí Vladimír Komjati.
Autor: zdroj: Air Bank
Klienti sedí s bankovními asistenty vedle sebe a dívají se do stejné obrazovky. Pokud asistenta zrovna nepotřebují, mohou si sednout ke stolu sami a využít počítač.
Autor: zdroj: Air Bank
Do pobočky Air Bank mohou nahlížet i kolemjdoucí. Zvolená korporátní barva je velmi výrazná, lidé si ji dobře zapamatovali.
Autor: zdroj: Air Bank
„Pobočkovou filozofií Banky CREDITAS je, aby se u nás klienti cítili co nejlépe a nejpohodlněji. Tomu odpovídají použité nadčasové materiály, uspořádání prostoru i celková barevná skladba poboček,“ říká Jan Jeřábek, ředitel retailového bankovnictví.
Autor: zdroj: Banka CREDITAS
Banka CREDITAS zavádí na pobočkách možnost podepisovat smlouvy i elektronicky na tabletech.
Autor: zdroj: Banka CREDITAS
Zároveň postupně doplní klientskou zónu o tablety, u nichž si mohou klienti nebo jejich doprovod zpříjemnit případné čekání.
Autor: zdroj: Banka CREDITAS
Česká spořitelna vylepšila způsob komunikace s klienty přímo na pobočce. Tomu přizpůsobila i prostředí, kde využívá moderní technologie k praktickým ukázkám produktů.
Autor: zdroj: Česká spořitelna
Mezi klientem a bankéřem nejsou v České spořitelně žádné překážky, prostor je otevřený a světlý, diskrétní jednací místnosti umožňují nerušený průběh schůzky, v interiéru pobočky je využito dřevo a živé květinové stěny.
Autor: zdroj: Česká spořitelna
Nový koncept přináší i další zásadní změny v modelech obsluhy. Klienti se pod vedeném bankéřů mohou naučit obsluhovat například i vkladomaty.
Autor: zdroj: Česká spořitelna
Ve všech pobočkách ČSOB je k dispozici wi-fi internetové připojení, elektronický podpis na tablet, místo s PC a připojením na Internetbanking.
Autor: zdroj: ČSOB
„V nových pobočkách ČSOB hraje nenápadná příjemná hudba, v čekacích místech je knihovna, káva, voda, v některých pobočkách máme také dětský koutek,“ přibližuje mluvčí Patrik Madle.
Autor: zdroj: ČSOB
Jednání s klienty probíhají u stolu a nikoliv u přepážky.
Autor: zdroj: ČSOB
Při rozšiřování obchodní sítě se Equa bank soustředila především na pohodlí klientů a na to, aby se na pobočce dobře cítili. Tomu podřídila i celý koncept. Pobočky jsou barevně laděny podle pěti korporátních barev, interiér díky tomu působí vesele, moderně a svěže.
Autor: zdroj: Equa bank
"Naše pobočky mají dětské koutky, čekací zónu, kde je možné si přečíst noviny nebo se připojit bezplatně na wi-fi. Bankéři pak obsluhují klienty u svých pracovních stolů, kde mají všechny potřebné věci. Klientům při obsluze nabízíme kávu nebo jiné nealkoholické nápoje," přibližuje mluvčí Equa bank Markéta Dvořáčková.
Autor: zdroj: Equa bank
Do Equa bank mohou nahlížet i kolemjdoucí.
Autor: zdroj: Equa bank
Fio banka nepatří mezi banky, které budují nákladné designové prostory. "Soustředíme se především na produkty samotné, na moderní prostředí aplikací a na vstřícnost našich bankovních poradců," říká mluvčí Zdeněk Kovář.
Autor: zdroj: Fio banka
Filozofií Fio banky je poskytnout klientovi výhodný produkt v jednoduchém a příjemném prostředí.
Autor: zdroj: Fio banka
Fio banka otevírá každý rok několik poboček, tato byla otevřena letos v lednu.
Autor: zdroj: Fio banka
Na pobočkách ING Bank je vytvořeno příjemné a moderní prostředí. Interiér oživuje korporátní barva.
Autor: zdroj: ING Bank
Pro klienty jsou k dispozici samoobslužné zóny s moderními digitálními zařízeními v podobě tabletů a chytrých telefonů.Bankovní poradci jsou pak připraveni pomoci a předvést funkčnost internetového a mobilního bankovnictví.
Autor: zdroj: ING Bank
ING Bank má rovněž otevřený pohled do nových poboček.
Autor: zdroj: ING Bank
Nový koncept klientsky přívětivých poboček odstartovala Komerční banka v roce 2013, na počátku října 2017 představila nový koncept studentské pobočky.
Autor: zdroj: Komerční banka
Interiér studentské pobočky Komerční banky je svěží, reflektuje na potřeby mladých lidí.
Autor: zdroj: Komerční banka
Pobočka je prosklená, umožňuje pohled do interiéru.
Autor: zdroj: Komerční banka
mBank v současné době rozvíjí a redesignuje své pobočky ve smyslu tzv. „light branch“, tedy „lehkých poboček“ se spoustou dostupných technologií.
Autor: zdroj: mBank
Čekací zóna má TV obrazovku. Pro klienty je připravena i káva.
Autor: zdroj: mBank
Zcela nové moderní bankovní prostředí má i dětský bankomat, tablet pro přístup do internetového bankovnictví a telefon pro kontakt mLinky.
Autor: zdroj: mBank
Pobočka Moneta Money Bank
Autor: MONETA Money Bank
Nový design poboček MONETA Money Bank je svěží, funkční a plný digitálních technologií. Banka klade důraz i na diskrétnost komunikace mezi klientem a bankéřem, přitom bez zbytečných bariér.
Autor: zdroj:MONETA Money Bank
Do budoucna MONETA Money Bank uvažuje o tom, že by v blízkém okolí svých poboček instalovala veřejně dostupné dobíjecí stanice pro elektromobily.
Autor: zdroj:MONETA Money Bank
"V letošním roce jsme se zaměřili na obnovu poboček pro privátní klienty, tj. pobočky privátního bankovnictví Friedrich Wilhelm Raiffeisen," přibližuje mluvčí Petra Kopecká.
Autor: zdroj: Raiffeisenbank
Pro klienty privátního bankovnictví je klíčovým parametrem diskrétnost, což se přirozeně promítá i do koncepce obchodních míst. Jsou zde diskrétní zóny a osobní jednání s klienty probíhají v komfortním prostředí zasedaček.
Autor: zdroj: Raiffeisenbank
Diskrétní je i pohled do interiéru pobočky.
Autor: zdroj: Raiffeisenbank
"UniCredit Bank pravidelně modernizuje své pobočky a zlepšuje komfort pro své klienty. Internetové připojení přes wi-fi je dnes v našich pobočkách již samozřejmostí," říká mluvčí Petr Plocek.
Autor: zdroj: UniCredit Bank
"Jak ukazují naše průzkumy, lidé stále chtějí navštěvovat kamenné pobočky bank a vrací se na ně, zejména kvůli poradenským službám. A neplatí to jen pro starší klienty, ale i pro dnešní mladou generaci, o které se často říká, že vše řeší plně online," dodává Plocek.
Autor: zdroj: UniCredit Bank
V novém konceptu poboček jsou zakomponovány korporátní barvy.
Autor: zdroj: UniCredit Bank
Jedna z největších poboček Sberbank CZ prošla rekonstrukcí letos, otevřena byla v září 2017. V interiéru pobočky jsou zakomponovány korporátní barvy.
Autor: zdroj: Sberbank
Nová pobočka má vytvořené i oddělené jednací zóny. Bankéři jsou schopni obsloužit klienty v pěti světových jazycích.
Autor: zdroj: Sberbank CZ
Pobočka slouží občanům i podnikatelům v každodenním bankovnictví. Hodně jsou využívány hotovostní přepážky a směnárna. Pro rychlou a komfortní obsluhu jsou k dispozici dvě pokladny, nechybí ani bezpečnostní schránky.
Autor: zdroj: Sberbank
Hello bank! je především internetová banka. Má i tři pobočky - v Praze, Brně a Ostravě.
Autor: zdroj: Hello bank!
Hello bank! pracuje s využitím prostoru jiným, vícestranným způsobem. Interiér se dá kdykoliv během dne či roku měnit, protože všechen nábytek i ostatní vybavení je mobilní.
Autor: zdroj: Hello bank!
Interiér pobočky Hello bank! v Praze.
Autor: zdroj: Hello bank!