iDNES.cz
☰
zpátky na článek
<
1
/
X
>
Obchodní řetězec Lidl čelil nenávistným verbálním útokům poté, co do svého akčního letáku použil černošského modela.
Repro akčního letáku Lidl Česká republika
Společnost H&M se omluvila za obrázek, kde má na sobě dítě tmavé pleti mikinu s nápisem „Nejvíc cool opice v džungli“.
H&M
Osmadvacetiletý Dennis Johansen, který se narodil v Keni a který od svých dvou let vyrůstal v Norsku jako model na e-shopu newfitshop.sk
newfitshop.sk
Související články
Firma Nivea nechtíc nahrála krajní pravici. Kontroverzní reklamu stáhla
Miliardář Trump prodal Miss Universe. Stojí za tím jeho rasismus
VIDEA ROKU: Zakázaná reklama na burgr a nekorektní poutání na šampon
Nejsexističtější reklama roku: o titul se uchází Bernard i česká policie