náhledy
Kampaň zaměřená na Týden značkových slev má za cíl netradičně a s humorem poukázat na to, že přestože je Lidl spojen primárně se svými privátními značkami, nabízí také značkové výrobky za zajímavé ceny.
Autor: Lidl
Kapitán Demo má velký dosah a vliv převážně na mladší publikum a tím i potenciální kupující.
Autor: Lidl
Kapitán Demo v červencovém videoklipu pro Lidl.
Autor: Lidl
Známý producent a hudebník Jiří Burian alias Kapitán Demo přilétá ve videoklipu brázdí uličky přímo v prodejně a přemýšlí nad tím, co všechno si koupit.
Autor: Lidl
Kampaň zaměřená na Týden značkových slev má za cíl netradičně a s humorem poukázat na to, že přestože je Lidl spojen primárně se svými privátními značkami, nabízí také značkové výrobky za zajímavé ceny.
Autor: Lidl
„Lidl, to je přesně to místo, kde si já vždycky nakoupím něco k jídlu. Nezáleží na tom, jestli přijedu, přiletím, nebo přijdu.“ Právě těmito slovy začíná nový videoklip Kapitána Dema, který spojil síly s Lidlem
Autor: Lidl
Videoklip Kapitána Dema v půlce července zaujal svým pojetím.
Autor: Lidl
V rámci kampaně vznikl videoklip a TV spot, zákazníci ji budou vídat také na sociálních sítích, v letáku, ale také v tisku, na billboardech či v rádiu.
Autor: Lidl