Stanice Moldava v Krušných horách.
Autor: Luděk Němec
Když redaktor iDNES.cz spatřil zastávku Dolenice na Znojemsku, byl v šoku: „Vůbec se mi nechtělo věřit, že takto může vypadat zastávka v 21. století,“ popsal.
Autor: Jan Sůra, iDNES.cz
Nádraží v Dětřichově nad Bystřicí na trati Olomouc - Bruntál. „Lze usuzovat, že za posledních 50 let se na údržbu nedala ani koruna,“ říká pamětník a autor snímku.
Autor: Petr Dobiáš
Nádraží v Dětřichově nad Bystřicí na trati Olomouc - Bruntál. „Lze usuzovat, že za posledních 50 let se na údržbu nedala ani koruna,“ říká pamětník a autor snímku.
Autor: Petr Dobiáš
Nádražní budova na zastávce Bojov již dlouhá léta hyzdí jinak krásné okolí. „Před několika lety se rekonstruovala celá trať, o cca 10 cm se zvýšil se kolejový povozek, ale výška nástupiště zůstala stejná,“ uvádí autor.
Autor: Ladislav Průša
Stanice Dolní Loučky. Další za skvostů Michaely Pernicové, která se focením nádraží, stanic a zastávek zabývá od roku 2013. „Mým cílem je vyfotit všechny stanice v ČR,“ říká čtenářka.
Autor: Michaela Pernicová
Dalším snímkem ze sbírky Michaely Pernicové je stanice Ptení.
Autor: Michaela Pernicová
Zastávka Trpísty na trati číslo 177.
Autor: Milan Majer.
Zastávka Trpísty na trati číslo 177.
Autor: Milan Majer.
Železniční stanice Trmice. "S jistotou můžu říct, že tato stanice je ze všech používaných nejhorší," říká čtenář Zdeněk Fišr. Vpravo je dávno opuštěná nádražní budova a přístřešek, na kterém už nezbyla ani jedna deska.
Autor: Zdeněk Fišr
Staniční budova v Obrnicích.
Autor: Ladislav Kovář
Nádraží Varnsdorf.
Autor: Kostas Panes
Oprýskaná fasáda nádraží Vyšehrad.
Autor: T. Vodička
Stanice Moldava. Podle autora fotografie Jiřího Sedláčka je stanice na pověstné historické moldavské dráze žhavým kandidátem na opravu, aby byla připravena pro znovuobnovený provoz do Saska.
Autor: Jiří Sedláček
Stanice Moldava. Podle autora fotografie Jiřího Sedláčka je stanice na pověstné historické moldavské dráze žhavým kandidátem na opravu, aby byla připravena pro znovuobnovený provoz do Saska.
Autor: Jiří Sedláček
Stanice Moldava. Podle autora fotografie Jiřího Sedláčka je stanice na pověstné historické moldavské dráze žhavým kandidátem na opravu, aby byla připravena pro znovuobnovený provoz do Saska.
Autor: Jiří Sedláček
Stanice Moldava v Krušných horách.
Autor: Luděk Němec
Stanice Moldava v Krušných horách připomíná výlet do dob socialismu.
Autor: Luděk Němec
Pohled na nádraží v Kunčicích pod Ondřejníkem. Trať se nedávno modernizovala za stovky milionů. „Byla zrušena čekárna i prodej lístků, budova i její okolí je v neutěšeném stavu, zato ale máme podchod,“ píše čtenář.
Autor: Petr Sebela.
Pohled na nádraží v Kunčicích pod Ondřejníkem. Trať se nedávno modernizovala za stovky milionů. „Byla zrušena čekárna i prodej lístků, budova i její okolí je v neutěšeném stavu, zato ale máme podchod,“ píše čtenář.
Autor: Petr Sebela.
Kojetín, přestupní stanice mezi tratěmi Brno hl.n. - Přerov a Kojetín - Valašské Meziříčí. "Na nádraží je často nepořádek, který uklízecí firma stěží uklidí maximálně dvakrát týdně. Dříve zde byly kvetoucí květináče, nyní nedopalky, odpadky, odpudivý vestibul s odřenými špinavými lavicemi," říká čtenář.
Autor: Jaroslav Bělka
Železniční stanice Chrást u Plzně.
Autor: Luděk Němec
Železniční stanice Chrást u Plzně.
Autor: Luděk Němec
Železniční stanice Chrást u Plzně.
Autor: Luděk Němec
Železniční stanice Hranice v Čechách.
Autor: Luděk Němec
Mezinárodní nádraží v Aši, aneb česká vizitka po příjezdu ze sousedního Německa.
Autor: Tomáš Balšán
Mezinárodní nádraží v Aši, aneb česká vizitka po příjezdu ze sousedního Německa.
Autor: Tomáš Balšán
Mezinárodní nádraží v Aši, aneb česká vizitka po příjezdu ze sousedního Německa.
Autor: Tomáš Balšán
Čekárna ze zastávky Švihov u Klatov nápadně připomíná výslechovou místnost StB.
Autor: Lukáš Gemela
Stanice Třemošnice. Jeden za skvostů Michaely Pernicové, která se focením nádraží, stanic a zastávek zabývá od roku 2013. „Mým cílem je vyfotit všechny stanice v ČR,“ říká čtenářka.
Autor: Michaela Pernicová
Stanice Moldava v Krušných horách připomíná výlet do dob socialismu.
Autor: Luděk Němec
Stanice Králíky u Ústí nad Orlicí.
Autor: Jan Divíšek.
Stanice Králíky u Ústí nad Orlicí.
Autor: Jan Divíšek.
Kojetín, přestupní stanice mezi tratěmi Brno hl.n. - Přerov a Kojetín - Valašské Meziříčí. "Na nádraží je často nepořádek, který uklízecí firma stěží uklidí maximálně dvakrát týdně. Dříve zde byly kvetoucí květináče, nyní nedopalky, odpadky, odpudivý vestibul s odřenými špinavými lavicemi," říká čtenář.
Autor: Jaroslav Bělka
Kojetín, přestupní stanice mezi tratěmi Brno hl.n. - Přerov a Kojetín - Valašské Meziříčí. "Na nádraží je často nepořádek, který uklízecí firma stěží uklidí maximálně dvakrát týdně. Dříve zde byly kvetoucí květináče, nyní nedopalky, odpadky, odpudivý vestibul s odřenými špinavými lavicemi," říká čtenář.
Autor: Jaroslav Bělka
Železniční stanice Chrást u Plzně.
Autor: Luděk Němec
Mezinárodní nádraží v Aši, aneb česká vizitka po příjezdu ze sousedního Německa.
Autor: Tomáš Balšán
Mezinárodní nádraží v Aši, aneb česká vizitka po příjezdu ze sousedního Německa.
Autor: Tomáš Balšán
Mezinárodní nádraží v Aši, aneb česká vizitka po příjezdu ze sousedního Německa.
Autor: Tomáš Balšán
Nádraží Sadová o jehož demolici se uvažuje.
Autor: MAFRA