náhledy
Railjety na pražském odstavném nádraží.
Autor: České dráhy
České dráhy opatřily jednotku i nápisem oznamující, že už má za sebou první milion kilometrů
Autor: České dráhy
Jednotka railjet poblíž České Třebové
Autor: České dráhy
Railjet na trase Praha - Vídeň u Starého Kolína
Autor: České dráhy
Railjety nasadily České dráhy poprvé do provozu v polovině roku 2014, poprvé je ukázaly na pražském hlavním nádraží ještě před rekonstrukcí zastřešení.
Autor: České dráhy
Railjety jsou jediným vlakem Českých drah, kde nabízí tři různé cestovní třídy. Na snímku třída Business.
Autor: České dráhy
První třída railjetů nabízí kožené sedačky a uspořádání míst 2+1.
Autor: České dráhy
Druhá třída v railjetech má oficiálně název Economy.
Autor: České dráhy
Railjety umožňují i přepravu jízdních kol.
Autor: České dráhy
Bistrovůz Českých drah provozovaný společností JLV.
Autor: České dráhy
Railjety na novém hlavním nádraží ve Vídni. V rakouském hlavním městě railjety vznikly v místním závodě Siemensu.
Autor: České dráhy
V každé soupravě je i jeden vůz s dětským kinem
Autor: České dráhy
Railjety na novém hlavním nádraží ve Vídni.
Autor: České dráhy
Railjety Českých drah zajíždí až do Grazu, jezdí tak i přes technicky náročnou trať Semmering, která je zapsaná v památkách UNESCO.
Autor: České dráhy
Railjety na pražském odstavném nádraží.
Autor: České dráhy
Odstavený railjet v Opatově.
Autor: Radek Latislav, 5plus2.cz
České dráhy ukázaly všechny své dosud převzaté soupravy Railjet vedle sebe (7. 9. 2014).
Autor: Michal Šula, MAFRA
50. let Večerníčku. Railjet s motivy Pata a Mata.
Autor: České Dráhy
První souprava railjet vyrobená ve vídeňském závodě Siemens pro České dráhy.
Autor: František Vlček, MAFRA
První souprava railjet vyrobená ve vídeňském závodě Siemens pro České dráhy.
Autor: František Vlček, MAFRA
První souprava railjet vyrobená ve vídeňském závodě Siemens pro České dráhy.
Autor: František Vlček, MAFRA