Tak bude vypadat nová jednosměrná tramvaj pro Ostravu, která právě vzniká v polské pobočce švýcarské firmy Stadler. Dveře budou odlišeny bílými reflexními pruhy. Další prvky ještě přibudou.
Jiří Zerzoň
Tak bude vypadat nová jednosměrná tramvaj pro Ostravu, která právě vzniká v polské pobočce švýcarské firmy Stadler. Bude středněkapacitní, plně nízkopodlažní, vybavená klimatizací, USB zásuvkami i Wi-Fi. Výrobce slibuje komfortní jízdu, nižší hlučnost... Jde o první zahraniční tramvaje pro Českou republiku.
Ostrava si vymínila dřevěné sedačky s polstrováním, které lze sice snadno udržovat, ale pro cestující mají i své nevýhody. V nové tramvají budou sedačky tvarované tak, aby v kombinaci s vyšším polstrováním umožnily pohodlné sezení. Díky klimatizaci včetně topení by ani v zimě neměly být promrzlé.
Petr Havránek
V nové ostravské tramvaji od firmy Stadler bude kromě klimatizace a sítě Wi-Fi také několik USB zásuvek pro dobíjení mobilních telefonů, tabletů či notebooků.
Petr Havránek
Pracovníci pobočky švýcarské firmy Stadler v polských Siedlcích vyrábějí či opravují především vlaky pro železnice, ale také soupravy pro metra či tramvaje.
Jiří Zerzoň
Pohled na neopláštěnou přední část konstrukce druhého článku nové tramvaje pro Ostravu. Vpravo je první opláštěný prototyp stejného vozu v tyrkysově modré barvě Ostravy.
Jiří Zerzoň
Zaměstnanec pobočky švýcarské firmy Stadler v polských Siedlcích pracuje uvnitř dosud neopláštěné konstrukce druhého prototypu nové tramvaje pro Ostravu. Tento výrobek čekají už v od května v Ostravě různé zátěžové testy, aby vůz mohl získat povolení k provozu od Drážního úřadu.
Jiří Zerzoň
Zaměstnanec pobočky švýcarské firmy Stadler v polských Siedlcích pracuje uvnitř dosud neopláštěné konstrukce druhého prototypu nové tramvaje pro Ostravu. Tento výrobek čekají už v od května v Ostravě různé zátěžové testy, aby vůz mohl získat povolení k provozu od Drážního úřadu.
Jiří Zerzoň
Pohled do ještě ne zcela hotového interiéru nové tramvaje pro Ostravu od švýcarské firmy Stadler. Měso si vymínilo dřevěné sedačky s polstrováním, které lze sice snadno udržovat, ale pro cestující mají i své nevýhody. V nové tramvají budou sedačky tvarované tak, aby v kombinaci s vyšším polstrováním umožnily pohodlné sezení. Díky klimatizaci včetně topení by ani v zimě neměly být promrzlé.