náhledy
Nadzvukový letoun XB-1 společnosti Boom Technology
Autor: Boom Technology
Vizualizace nadzvukového letounu společnosti Boom Technology, ve kterém by mělo být místo pro 55 pasažérů.
Autor: Boom Technology
Nadzvukový letoun XB-1 společnosti Boom Technology v hangáru v americkém Denveru.
Autor: Boom Technology
Vizualizace nadzvukového letounu společnosti Boom Technology, ve kterém by mělo být místo pro 55 pasažérů.
Autor: Boom Technology
Vizualizace interiéru nadzvukového letounu společnosti Boom Technology, ve kterém by mělo být místo pro 55 pasažérů.
Autor: Boom Technology
Vizualizace interiéru nadzvukového letounu společnosti Boom Technology, ve kterém by mělo být místo pro 55 pasažérů.
Autor: Boom Technology
U okna nebo v uličce? V nadzvukovém letadlu Boom Technology nebude potřeba vybírat, každé sedadlo má své vlastní okno.
Autor: Boom Technology
Výroba obřího dopravního letounu Beluga XL ve francouzském Toulouse
Autor: Airbus / P. Masclet
Výroba obřího dopravního letounu Beluga XL ve francouzském Toulouse
Autor: Airbus / P. Masclet
Výroba obřího dopravního letounu Beluga XL ve francouzském Toulouse
Autor: Airbus / P. Masclet
Výroba obřího dopravního letounu Beluga XL ve francouzském Toulouse
Autor: Airbus / P. Masclet
Výroba obřího dopravního letounu Beluga XL ve francouzském Toulouse
Autor: Airbus / P. Masclet
Letadlo E-Fan X vyvinula společnost Airbus ve spolupráci s Rolls-Roycem a Siemensem. První let je plánován na rok 2020.
Autor: Airbus
Novodobým průkopníkem letadel na elektřinu je Brditschka HB-3. Poprvé vzlétla v červnu 1971.
Autor: Aeropedia-team, Creative Commons
Menší úzkotrupá letadla, základ letecké flotily dnešních aerolinek. Na snímku Airbus A320 Neo.
Autor: Airbus
Menší úzkotrupá letadla, základ letecké flotily dnešních aerolinek. Na snímku v pozadí Boeing 787.
Autor: Boeing
Letecký obr A380 pojme v klidu přes 500 pasažérů.
Autor: Airbus S.A.S.
Největším odběratelem obřích airbusů jsou aerolinky Emirates.
Autor: Petr Adámek, Letiště Praha
Největším odběratelem obřích airbusů jsou aerolinky Emirates.
Autor: Petr Adámek, Letiště Praha
V extrémním případě je Airbus schopen pojmout přes osm set lidí. V této osekané variantě je ovšem pouze ekonomická třída.
Autor: Airbus
Letěli jsme obřím Airbusem A380-800
Ilustrační snímek
Autor: Profimedia.cz