náhledy
Staré koženkové sedačky jsou stále běžným standardem v rychlíkových spojích Českých drah.
Autor: Dezidor, Creative Commons
Šumperská firma Pars pracuje na modernizaci třicet let starých vagonů pro České Dráhy. První várku jim předala na začátku srpna, na snímku nový interiér jednoho z nich. Poslední z celkem čtyř desítek omlazených vozů předá do poloviny roku 2014. (7. srpna 2013)
Autor: Petr Janeček, MAFRA
Šumperská firma Pars pracuje na modernizaci třicet let starých vagonů pro České Dráhy. První várku jim předala na začátku srpna, poslední z celkem čtyř desítek omlazených vozů dodá do poloviny roku 2014. (7. srpna 2013)
Autor: Petr Janeček, MAFRA
Šumperská firma Pars pracuje na modernizaci třicet let starých vagonů pro České Dráhy. První várku jim předala na začátku srpna, poslední z celkem čtyř desítek omlazených vozů dodá do poloviny roku 2014. (7. srpna 2013)
Autor: Petr Janeček, MAFRA
Šumperská firma Pars pracuje na modernizaci třicet let starých vagonů pro České Dráhy. První várku jim předala na začátku srpna, poslední z celkem čtyř desítek omlazených vozů dodá do poloviny roku 2014. (7. srpna 2013)
Autor: Petr Janeček, MAFRA
Šumperská firma Pars pracuje na modernizaci třicet let starých vagonů pro České Dráhy. První várku jim předala na začátku srpna, poslední z celkem čtyř desítek omlazených vozů dodá do poloviny roku 2014. (7. srpna 2013)
Autor: Petr Janeček, MAFRA
Šumperská firma Pars pracuje na modernizaci třicet let starých vagonů pro České Dráhy. První várku jim předala na začátku srpna, poslední z celkem čtyř desítek omlazených vozů předá do poloviny roku 2014. (7. srpna 2013)
Autor: Petr Janeček, MAFRA
Šumperská firma Pars pracuje na modernizaci třicet let starých vagonů pro České Dráhy. První várku jim předala na začátku srpna, na snímku nový interiér jednoho z nich. Poslední z celkem čtyř desítek omlazených vozů předá do poloviny roku 2014. (7. srpna 2013)
Autor: Petr Janeček, MAFRA
Šumperská firma Pars pracuje na modernizaci třicet let starých vagonů pro České Dráhy. První várku jim předala na začátku srpna, na snímku nový interiér jednoho z nich. Poslední z celkem čtyř desítek omlazených vozů předá do poloviny roku 2014. (7. srpna 2013)
Autor: Petr Janeček, MAFRA
Staré koženkové vagony nahradí modernizované soupravy.
Autor: České dráhy
Staré koženkové vagony nahradí modernizované soupravy.
Autor: České dráhy
Staré koženkové vagony nahradí modernizované soupravy.
Autor: České dráhy
Staré koženkové vagony nahradí modernizované soupravy.
Autor: České dráhy
Staré koženkové vagony nahradí modernizované soupravy.
Autor: České dráhy
Staré koženkové vagony nahradí modernizované soupravy.
Autor: České dráhy
Staré koženkové vagony nahradí modernizované soupravy.
Autor: České dráhy
Staré koženkové vagony nahradí modernizované soupravy.
Autor: České dráhy
Staré koženkové vagony nahradí modernizované soupravy.
Autor: České dráhy
Staré koženkové vagony nahradí modernizované soupravy.
Autor: České dráhy
Staré koženkové vagony nahradí modernizované soupravy.
Autor: České dráhy
Staré koženkové vagony nahradí modernizované soupravy.
Autor: České dráhy
Staré koženkové vagony nahradí modernizované soupravy.
Autor: České dráhy