Na trať mezi Libercem a Tanvaldem se vrátily vlaky (na snímku včerejší průjezd přes smržovský viadukt).
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
S novým nádražím dostal Rychnov také nové soupravy Stadler.
Autor: Štěpánka Tůmová, MF DNES
Motorový vůz Stadler Regio Shuttle, který si České dráhy půjčily od dopravce Vogtlandbahn.
České dráhy
Motorový vůz Stadler RegioShuttle, který zakoupila společnost GW Train Regio
GW Train regio
Vlak na viaduktu ve Smržovce.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Ve hře je i alternativa, že by rychlík z Liberce do Prahy bez přestupu do hlavního města dorazil zhruba za dvě hodiny a pět minut.
Autor: MAFRA
Poláci vyzvali Česko, aby s pomocí Evropské unie elektrifikovalo trať z Harrachova až do Liberce.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Oslavy 110. výročí unikátní ozubnicové trati z Tanvaldu do Sklářské Poreby v Polsku. Na snímku motorový vlak Stadler přejíždí most přes Jizeru.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Jeden z nových vlaků RegioShuttle RS-1 Stadler, které objednal Liberecký kraj. Na snímku na viaduktu ve Smržovce na Jablonecku
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Nový vlak Regio-Shuttle RS 1 Stadler na trati u Jindřichovic pod Smrkem
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Nový vlak Regio-Shuttle RS 1 Stadler na libereckém nádraží
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
První nový vlak Stadler RS1 Libereckého kraje umožní snadný nástup přímo z kolejiště. Výška nízké podlahy je 600 mm nad temenem kolejnice.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Vozidlo má charakteristický vzhled, který propůjčuje lichoběžníková příhradová konstrukce. Díky ní má vysoce pevné a tuhé vozidlo nízkou hmotnost.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
První nový vlak Stadler RS1 Libereckého kraje. Zbývajících 15 motoráků dodá berlínský výrobce do konce roku 2011. Vlaky jsou upraveny pro provoz na sklonově náročných tratích.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Místo k sezení je dostatečné pro cestování na malé vzdálenosti.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Zásuvkami nejsou vybavena všechna sedadla. Odpadá tak starost s hlídámím neposedných dětí.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Nízkopodlažní část motorového vozu Stadler RS1 má 65% podíl. Příhradová konstrukce vozidla je charakteristickým rysem motoráku. Slouží k dosažení nízké hmotnosti.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Cestující mají k dispozici zásuvky pro přenosnou elektroniku.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Pracoviště strojvedoucího. Vpravo je jednotka Desiro německého dopravce, který zajišťuje dopravu v Libereckém kraji.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Ve voze je 20 sklopných sedadel. Uspořádání interiéru je velkorysé, ve vozidle může cestovat několik maminek s kočárkem společně s cestujícím na invalidním vozíku.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Řešení sedadel za toaletou
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Samozřejmostí je dotykové ovládání všech zařízení a komunikační systém s posádkou vlaku.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
K přebalení dítěte slouží maminkám sklopná police.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Cestující mají možnost sledovat trať a práci strojvedoucího.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Cestující mají k dispozici zásuvky pro svou přenosnou elektroniku.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Toaleta je prostorná. Je uzpůsobena pro cestující na vozíku. Prostor umožňuje přebalení dítěte či komunikaci s vlakovým personálem.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Slavnostní předání vlaku Stadler cestujícím na Vysočině
Autor: Anna Vavríková, MAFRA