Muchův druhý plakát pro Théâtre de la Renaissance z roku 1895. Plakát se skládá ze tří výjevů oddělených ornamentálními prvky: popředí a střední část zaujímá scéna gala večírku, kde zřejmě dochází k nějakému flirtování, v levém horním rohu sledují děti loutkové představení a vpravo nahoře je náznak tragického podtextu skrývajícího se za bezstarostnými aktivitami.
Autor: Portu Gallery, iDNES.cz
Tento návrh, původně vytvořený pro kalendář distribuovaný jak tiskárnou Champenois, tak časopisem La Plume, se stal jednou z nejpopulárnějších Muchových grafik, jež se dobře prodávaly v dekorativní edici pro domácnosti a které rovněž využilo několik klientů tiskaře Champenoise k jiným reklamním účelům. Plakát je z roku 1896.
Autor: Portu Gallery, iDNES.cz
Nymfa sedí v tichém rozjímání nad přírodou uprostřed fantasticky explodující exotické vegetace, která téměř zakrývá očím křivku zálivu azurového Středomoří přímo za ní. Scénu prostupuje aura klidu a přírodních krás, která je v souladu s textem na plakátu oznamujícím prodej rekreačních výletů do Monaka po železnici. Plakát je z roku 1897.
Autor: Portu Gallery, iDNES.cz
Z výstavy Ivan Lendl: Alfons Mucha
Autor: Michal Šula, MAFRA
Z výstavy iMucha v Obecním domě v Praze (20. srpna 2020)
Autor: Dan Materna, MAFRA
Z výstavy iMucha v Obecním domě v Praze (20. srpna 2020)
Autor: Dan Materna, MAFRA
Z výstavy iMucha v Obecním domě v Praze (20. srpna 2020)
Autor: Dan Materna, MAFRA
Z výstavy iMucha v Obecním domě v Praze (20. srpna 2020)
Autor: Dan Materna, MAFRA
Z výstavy iMucha v Obecním domě v Praze (20. srpna 2020)
Autor: Dan Materna, MAFRA
Z výstavy iMucha v Obecním domě v Praze (20. srpna 2020)
Autor: Dan Materna, MAFRA
Z výstavy iMucha v Obecním domě v Praze (20. srpna 2020)
Autor: Dan Materna, MAFRA
Z výstavy iMucha v Obecním domě v Praze (20. srpna 2020)
Autor: Dan Materna, MAFRA
Josephine Craneová Bradleyová se nechala Muchou zvěčnit jako Slavie, která symbolizuje jednotu Slovanů. Mucha ji portrétoval často, byla dcerou jeho mecenáše.
Autor: Ivan Lendl: Alfons Mucha
Alfons Mucha. Bières de la Meuse. F. Champenois, Paříž, Francie, 1897, barevná litografie, inv. č. UMP 9206, Západočeské muzeum v Plzni
Autor: Museum Kampa
Alfons Mucha, Monako. Monte Carlo, 1897, barevná litografie, papír (Paříž, F. Champenois), Západočeské muzeum v Plzni
Autor: Museum Kampa
Alfons Mucha, Monako. Monte Carlo, 1897, barevná litografie, papír (Paříž, F. Champenois), Západočeské muzeum v Plzni
Autor: Museum Kampa
Alfons Mucha: Zrušení nevolnictví na Rusi (1861), (1914, vaječná tempera, olej, plátno, 610 x 810 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Přísaha „omladiny“ pod slovanskou lípou (1926 (nedokončeno), vaječná tempera, olej, plátno, 405 x 480 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Mont Athos (1926, vaječná tempera, olej, plátno, 405 x 480 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Smrt Komenského v Naardenu (1670), (1918, vaječná tempera, olej, plátno, 405 x 620 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Bratrská škola v Ivančicích (1578), (1914, vaječná tempera, olej, plátno, 610 x 810 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Hájení Sigetu Mikulášem Zrinským (1566), (1914, vaječná tempera, olej, plátno, 610 x 810 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Husitský král Jiří z Poděbrad (1462), (1923, vaječná tempera, olej, plátno, 405 x 480 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Petr Chelčický u Vodňan (1420), (1918, vaječná tempera, olej, plátno, 405 x 610 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Po bitvě na Vítkově (1420), (1923, vaječná tempera, olej, plátno, 405 x 480 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Schůzka na Křížkách (1419), (pravé křídlo triptychu Kouzlo slova – Podobojí, 1916, vaječná tempera, olej, plátno, 620 x 405 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Husovo kázání v kapli Betlémské (1412), (střed triptychu Kouzlo slova – Pravda vítězí, 1916, vaječná tempera, olej, plátno, 610 x 810 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Po bitvě u Grunwaldu (1410), (1924, vaječná tempera, olej, plátno, 405 x 610 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Milíč z Kroměříže (1372), (levé křídlo triptychu Kouzlo slova – Klášter z nevěstince, 1916, vaječná tempera, olej, plátno, 620 x 405 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Korunovace cara srbského Štěpána Dušana na cara východořímského (1346), (1923, vaječná tempera, olej, plátno, 405 x 480 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Král český Přemysl Otakar II. (1261), (1924, vaječná tempera, olej, plátno, 405 x 480 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Car bulharský Symeon (1923, vaječná tempera, olej, plátno, 405 x 480 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Zavedení slovanské liturgie (1912, vaječná tempera, olej, plátno, 610 x 810 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Slavnost Svantovitova na Rujaně (1912, vaječná tempera, olej, plátno, 610 x 810 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Alfons Mucha: Slované v pravlasti (1912, vaječná tempera, olej, plátno, 610 x 810 cm)
Autor: Národní galerie v Praze
Portrét Alfonse Muchy od Františka Drtikola vznikl kolem roku 1925 a malíř jej vlastnoručně podepsal. Vyvolávací cena čtyři tisíce korun.
Autor: 1. Art Consulting