náhledy
Při ražbě tunelu Mjønes stavaři objevili nečekaný poklad, narazili na vzácný růžový nerost thulit, který se dává do šperků.
Autor: Metrostav
Při ražbě tunelu Mjønes stavaři objevili nečekaný poklad, narazili na vzácný růžový nerost thulit, který je běžnou součástí šperků.
Autor: Metrostav
Most přes Åstfjord o délce 735 metrů kvůli proměnlivému podloží vyžadoval unikátní způsob založení. Největší výzvou byly železobetonové studně s váhou 2 200 tun a vnějším průměrem přes 18 metrů.
Autor: Metrostav
Metrostav v Norsku uvedl do provozu dva tunely a most přes Åstfjord
Autor: Metrostav
Metrostav na dosud největší zakázce v Norsku těsně před Vánoci uvedl do provozu dva tunely a most přes Åstfjord
Autor: Metrostav
Ražbu tunelu Slørdal v Norsku ozvláštnilo podcházení dvou jezer v nadloží, kvůli němuž museli stavbaři v těchto úsecích provádět systematické průzkumné vrty
Autor: Metrostav
Metrostav v Norsku uvedl do provozu dva tunely a most přes Åstfjord
Autor: Metrostav
Metrostav na dosud největší zakázce v Norsku těsně před Vánoci uvedl do provozu dva tunely a most přes Åstfjord
Autor: Metrostav
Metrostav na dosud největší zakázce v Norsku těsně před Vánoci uvedl do provozu dva tunely a most přes Åstfjord
Autor: Metrostav
Most přes Åstfjord o délce 735 metrů kvůli proměnlivému podloží vyžadoval unikátní způsob založení. Největší výzvou byly železobetonové studně s váhou 2 200 tun a vnějším průměrem přes 18 metrů.
Autor: Metrostav