Křižování v Dubňanech na sklonku roku 1992 - z Mutěnic do Kyjova odjíždí motorový vůz M240.0083 (820.083), vedle uhelný vlak do Hodonína, v čele lokomotiva T466.0271 (735.271).
Foto: Leoš Tomančák
GPS: 48.9237397N, 17.0749586E
Leoš Tomančák
Poslední uhelný vlak ze stanice Dubňany vezla 1. 6. 1994 lokomotiva 735.271
Foto: Leoš Tomančák
GPS: 48.9235822N, 17.0746347E
Leoš Tomančák
Motorové vozy 810.640 a 810.663 křižují ve stanici Dubňany, 22. 5. 1998
GPS: 48.9235047N, 17.0745731E
Leoš Tomančák
Motorový vůz 810.157 ve stanici Dubňany 4. 11. 2004
Foto: Rosťa Kolmačka
GPS: 48.9235417N, 17.0745275E
Rosťa Kolmačka
Motorový vůz 820.113 ve stanici Dubňany 17. 4. 2005
Foto: Rosťa Kolmačka
GPS: 48.9235417N, 17.0745275E
Rosťa Kolmačka
Poslední zbytek vlečky do dolu Panna Marie u stanice Dubňany
GPS: 48.9241003N, 17.0761089E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Dubňany se mění na obytný dům či penzion.
GPS: 48.9236358N, 17.0746336E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Manipulační vlak vedený Hektorem T435.0083 u Dubňan, červenec 1990
Foto: Leoš Tomančák
Leoš Tomančák
Ocelový most přes Kyjovku pod hrází Jarohněvického rybníka
GPS: 48.9227983N, 17.0579717E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytek sloupu telefonního vedení podél tratě
GPS: 48.9129172N, 17.0495978E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dělené pražce před mutěnickým trianglem
GPS: 48.9121336N, 17.0507511E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mutěnický triangl. Levá kolej vede do Hodonína, pravá do Mutěnic
GPS: 48.9093333N, 17.0506331E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zničená výhybka mutěnického trianglu
GPS: 48.9085569N, 17.0506572E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Betonový most na mutěnické spojce přes Mutěnický potok
GPS: 48.9049058N, 17.0482150E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Napojení mutěnické spojky na trať do Hodonína
GPS: 48.9026678N, 17.0484150E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní ocelový most mutěnické dráhy přes Mutěnický potok
GPS: 48.9050267N, 17.0467653E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní ocelový most mutěnické dráhy přes Mutěnický potok
GPS: 48.9050267N, 17.0467653E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz M240.0083 vjíždí do stanice Mutěnice, 19. 1. 1994
Foto: Leoš Tomančák
GPS: 48.9043475N, 17.0448006E
Leoš Tomančák
Motorový vůz 810.640 opustil stanici Mutěnice a míří do Kyjova, 1. 6. 1994.
GPS: 48.9043722N, 17.0450097E
Leoš Tomančák
Kilometrovník 0,4 před stanicí Mutěnice
GPS: 48.9043442N, 17.0451092E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Sloupek výstražníku u přejezdu P8203 je vyroben z původní kolejnice místní dráhy Mutěnice - Kyjov z roku 1900
GPS: 48.9043992N, 17.0453733E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolejiště stanice Mutěnice. Vlevo je kolej do Kyjova, vpravo do Hodonína
GPS: 48.9044606N, 17.0425208E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kilometr 0 místní dráhy Mutěnice - Kyjov
GPS: 48.9047522N, 17.0399714E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kilometrovník 5 km leží odložený ve stanici Mutěnice.
GPS: 48.9047522N, 17.0399714E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Prioritní dluhopis společnosti Brněnské místní dráhy v hodnotě 500 K určený pro stavbu místní dráhy Mutěnice - Kyjov, splatný v roce 1972
zdroj: SecurityPrinting.org
SecurityPrinting.org
Jízdní řád tratě Mutěnice – Kyjov z roku 1912
zelpage.cz
Jízdní řád tratě Mutěnice - Kyjov z roku 1918
zelpage.cz
Jízdní řád tratě Mutěnice - Kyjov z roku 1931
zelpage.cz
Jízdní řád tratě Mutěnice - Kyjov z roku 1941
zelpage.cz
Jízdní řád tratě Mutěnice - Kyjov z roku 1956
zelpage.cz
Jízdní řád tratě Mutěnice - Kyjov z roku 1975
zelpage.cz
Jízdní řád tratě Mutěnice - Kyjov z roku 1989
zelpage.cz
Mapa trati 257 z Mutěnic do Kyjova
NiKM
Lokomotiva 735.271 před torzem konečné stanice lanové dráhy od nedalekého dolu Ivanka, 29. 4. 1994
Foto: Leoš Tomančák
GPS: 48.9228633N, 17.0736103E
Leoš Tomančák
Obě kyjovská nádraží na dobové pohlednici
sbírka Pavla Kudláče
GPS: 49.0157511N, 17.1226464E
sbírka Pavla Kudláče
Na nádraží vlárské dráhy v Kyjově začaly vlaky od Mutěnic zajíždět až v roce 1923.
GPS: 49.0159431N, 17.1232244E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorové vozy 810.157 a M131.1663, poslední den pravidelného provozu ve stanici Kyjov, 10. 12. 2004
GPS: 49.0160569N, 17.1224022E
Leoš Tomančák
Původní kyjovské nádraží místní dráhy Mutěnice - Kyjov
GPS: 49.0126006N, 17.1202956E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ústřední zámek na kyjovském stavědle 1 s vlakovou cestou na Dubňany
GPS: 49.0115625N, 17.1188686E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kilometrovník 15,0 u původní koleje místní dráhy v Kyjově
GPS: 49.0100883N, 17.1169897E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz 820.113 míjí v Kyjově unikátní tříramenné vjezdové návěstidlo, 17. 4. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
GPS: 49.0064547N, 17.1167428E
Rosťa Kolmačka
Kyjov, vlevo kolej vlárské dráhy, uprostřed vlečka do šroubáren, kolej se šturcem vedla do Mutěnic a úplně vpravo vlečka do Jednoty.
GPS: 49.0065014N, 17.1166986E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať 257 pokračovala dál po ocelovém mostě směrem na Svatobořice.
GPS: 49.0034856N, 17.1191072E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz 810.157 míjí předvěst vjezdového návěstidla stanice Kyjov, 30. 9. 2004.
GPS: 49.0034778N, 17.1191219E
Leoš Tomančák
Betonová patka mechanické předvěsti trojramenného vjezdového návěstidla do stanice kyjov
GPS: 49.0034856N, 17.1191072E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Oblouk trati na kyjovském zhlaví stanice Svatobořice
GPS: 48.9783931N, 17.1002675E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytek nákladové rampy ve Svatobořicích
GPS: 48.9766608N, 17.0986608E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stojany na kolejové zarážky ve stanici Svatobořice
GPS: 48.9764019N, 17.0984247E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Před staniční budovou ve Svatobořicích se nechal vyfotografovat staniční mistr Josef Šlerka s celou svou rodinou
sbírka: Roman Jeschke
GPS: 48.9761917N, 17.0982758E
sbírka: Roman Jeschke
Motorový vůz 810.640 ve stanici Svatobořice, 20. 7. 1991
GPS: 48.9760897N, 17.0982194E
Leoš Tomančák
Motorový vůz 810.157 ve stanici Svatobořice, 22. 11. 2004
GPS: 48.9761194N, 17.0981900E
Leoš Tomančák
Nádražní budova ve Svatobořicích se změnila na restauraci.
GPS: 48.9761747N, 17.0981781E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový most přes Hruškovici
GPS: 48.9573003N, 17.0941467E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz 810.157 u bývalého nákladiště Palánek, 20. 11. 2004
GPS: 48.9563731N, 17.0937806E
Leoš Tomančák
Novodobý propustek pod tratí
GPS: 48.9543536N, 17.0936317E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať směrem na Dubňany
GPS: 48.9519775N, 17.0928458E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolejiště Ústředního zásobníku Šardice
archiv obce Šardice
GPS: 48.9556086N, 17.0478019E
archiv obce Šardice
Ústřední zásobník Šardice
archiv obce Šardice
GPS: 48.9556086N, 17.0478019E
archiv obce Šardice
Motorové lokomotivy T 334.0596 Rosnička a T 444.1507 Karkulka na kolejišti Ústředního zásobníku Šardice
Foto: Josef Špaček
GPS: 48.9554114N, 17.0481211E
Josef Špaček
T466.0271 a T444.1507 ÚZ Šardice 02.06.1992
Foto: Leoš Tomančák
GPS: 48.9553150N, 17.0482383E
Leoš Tomančák
Traťový snímek odpolední obsluhy, která z ÚZ Šardice do Dubňan stahovala ložené vozy, byl pořízen necelý kilometr za objektem ÚZ. V čele vlečkového vlaku Ša 3 je stroj T466.0064.
Foto: Leoš Tomančák
GPS: 48.9511947N, 17.0542581E
Leoš Tomančák
Pohled na těleso právě snesené vlečky z Dubňan na ÚZ Šardice v únoru 1994
Foto: Leoš Tomančák
GPS: 48.9320939N, 17.0766544E
Leoš Tomančák
Průběžná kolej Mutěnky před stanicí Dubňany. Vpravo je pozůstatek vlečkové koleje do Ústředního zásobníku Šardice.
Foto: Rosťa Kolmačka
GPS: 48.9315372N, 17.0766197E
Rosťa Kolmačka
Trať do Kyjova se stáčela vpravo, vlečka do Ústředního zásobníku Šardice vedla rovně v místě dnešních břízek.
GPS: 48.9321333N, 17.0765272E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytek pražce z koleje do Ústředního zásobníku Šardice
GPS: 48.9287536N, 17.0770100E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Areál bývalého dolu Panna Marie, později skláren, do kterého vedla vlečka ze stanice Dubňany.
GPS: 48.9282636N, 17.0865694E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Šturc výtažné koleje z Ústředního zásobníku Šardice
GPS: 48.9242528N, 17.0754972E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádraží Dubňany v prvních letech provozu dráhy, zhruba do roku 1905
sbírka: Roman Jeschke
GPS: 48.9237397N, 17.0749586E
sbírka: Roman Jeschke
Přípřež motorových lokomotiv T466.0064 a T466.0271 čeká 1. 6. 1990 s uhelným vlakem ve stanici Dubňany na volnou trať a pokyn k odjezdu do Hodonína jako vlak Pn 64887.
Foto: Leoš Tomančák
GPS: 48.9234625N, 17.0746967E
Leoš Tomančák
Lokomotiva 742.345 (T466.2345) ve stanici Dubňany 2. 6. 1992
GPS: 48.9234364N, 17.0744725E
Foto: Leoš Tomančák
Leoš Tomančák