náhledy
Současná podoba stanice Hevlín GPS: 48.7516481N, 16.3899794E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový příhradový most přes Odru je největší umělou stavbou na trati. GPS: 49.8209628N, 18.2171656E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Tento úsek trati používaly ČSD jako výtažnou kolej, dnes je beznadějně zarostlý. GPS: 50.9590047N, 15.2584069E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Porovnání současné podoby ulice Na Mlejnku s historickou fotografií ze stejného místa. GPS: 50.0376856N, 14.4094544E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní kilometrovník místní dráhy Ostrava–Bohumín v obrubníku třídy Edvarda Beneše v Bohumíně GPS: 49.9033714N, 18.3527744E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Koleje Staré Tišnovky pokračovaly dál podél řeky Svitavy. GPS: 49.2002114N, 16.6291428E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jediný dochovaný rakouský kilometrovník na německém území má hodnotu 71,1.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní ocelový most přes říčku Mora, GPS: 50.4219692N, 17.2950547E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Hranice mezi Českem a Saskem dráha překonávala po unikátním dvoupatrovém mostě. GPS: 50.3034044N, 12.1985458E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolejiště stanice Úvrať GPS: 48.8041797N, 14.2843269E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kamenný mostek mezi Moldavou a stanicí Hermsdorf-Rehefeld GPS: 50°43'53.834"N, 13°40'5.724"E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový most přes Kladskou Nisu v Otmuchówě, GPS: 50.4614414N, 17.1855039E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
ZANIKLÉ TRATĚ: Pražská Isidorka vozila výletníky z Podolí do Braníku
ZANIKLÉ TRATĚ: Vlaky do Větřní čekal extrémní sklon a hrotová úvrať
ZANIKLÉ TRATĚ: Šumavskou trať přes Nové Údolí rozdělila studená válka
ZANIKLÉ TRATĚ: Z Hevlína se jezdilo do Vídně, dráhu přetnul ostnatý drát
ZANIKLÉ TRATĚ: Úzkokolejka z Ostravy do Bohumína byla na Ostravsku poslední
Závorářské stanoviště na krčském zhlaví stanice Praha-Braník. Kolej nejblíže domku závoráře je původní vlečka do podolské cementárny. 12. 10. 1967 GPS: 50.0297181N, 14.4086644E
Autor: Ondřej Řepka