Největší stavba na trati, ocelový most přes řeku Stěnavu, je už na polském území
GPS: 50.5511167N, 16.4162403E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Uložení ocelového mostu přes řeku Stěnavu
GPS: 50.5511167N, 16.4162403E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Největší stavba na trati, ocelový most přes řeku Stěnavu, je už na polském území
GPS: 50.5511167N, 16.4162403E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Největší stavba na trati, ocelový most přes řeku Stěnavu, je už na polském území
GPS: 50.5511167N, 16.4162403E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Konec kolejí na polském území začátkem 90. let 20. století
Aleš Filip
Trať na polském území na začátku 90. let
Aleš Filip
Propustek pod náspem před zastávkou Dolní Tuntschendorf
GPS: 50.5517097N, 16.4348925E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Opěrná zeď původní trati před zastávkou Dolní Tuntchendorf
GPS: 50.5513211N, 16.4371133E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kilometrovník před zastávkou Dolní Tuntschendorf. Číslování polské části tratě začínalo po roce 1945 ve Střední Stěnavě
GPS: 50.5513211N, 16.4371133E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Konec kolejí na polském území v bývalé zastávce Dolní Tuntschendorf. Niveleta současné vlečky je zhruba o metr níže, než původní trať
GPS: 50.5513314N, 16.4379822E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Konec kolejí na polském území v bývalé zastávce Dolní Tuntschendorf. Niveleta současné vlečky je zhruba o metr níže, než původní trať
GPS: 50.5513314N, 16.4379822E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Konec kolejí na polském území v bývalé zastávce Dolní Tuntschendorf
GPS: 50.5513211N, 16.4381539E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lomy na melafyr u Tuntschedorfu s nákladištěm na dobové pohlednici
polska-org.pl
Nákladiště melafyru vareálu někdejší zastávky Dolní Tuntschendorf
GPS: 50.5511608N, 16.4421667E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Výhybna Ścinawka Górna na vlečce do Tlumaczówa
GPS: 50.5334983N, 16.4836817E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať do bývalé zastávky Dolní Tuntschendorf (Tlumaczów) byla obnovena jako vlečka v roce 2010
GPS: 50.5289425N, 16.4980156E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Mittelsteine (Střední Stěnava/Ścinawka Średnia) na snímku ze začátku 20. století
GPS: 50.5261269N, 16.5059428E
fotopolska.eu
Personál stanice Mittelsteine na dobovém snímku
GPS: 50.5266133N, 16.5050886E
polska-org.pl
Stanice Mittelsteine (Ścinawka Średnia/Střední Stěnava) na dobové pohlednici
GPS: 50.5266067N, 16.5050350E
fotopolska.eu
Stanice Ścinawka Średnia (Mittelsteine/Střední Stěnava). Kolej úplně vpravo vedla do Broumova
GPS: 50.5267872N, 16.5047747E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádražní budova stanice Ścinawka Średnia (Mittelsteine/Střední Stěnava) bylo postaveno podle pruských plánů.
GPS: 50.5264600N, 16.5054400E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádražní budova stanice Ścinawka Średnia (Mittelsteine/Střední Stěnava) bylo postaveno podle pruských plánů.
GPS: 50.5264600N, 16.5054400E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jízdní řád trati Meziměstí - Broumov - Mittelsteine z roku 1900
zelpage.cz
Jízdní řád trati Choceň - Meziměstí - Broumov - Mittelsteine z roku 1912
zelpage.cz
Jízdní řád trati Choceň - Meziměstí - Broumov - Mittelsteine z roku 1921
zelpage.cz
Jízdní řád trati Meziměstí - Broumov - Mittelsteine z roku 1937
zelpage.cz
Jízdní řád Říšských drah trati Meziměstí - Broumov - Mittelsteine z roku 1942
zelpage.cz
Jízdní řád Říšských drah trati Meziměstí - Broumov - Mittelsteine z roku 1944
zelpage.cz
Jízdní řád ČSD trati Choceň - Meziměstí - Broumov - Střední Stěnava z roku 1945. Úsek Otovice kostel - Střední Stěnava je bez pravidelného provozu
zelpage.cz
Grafikon z roku 1946 stále počítal s pravidelnými vlaky do Střední Stěnavy. Tento model dopravy ale nebyl nikdy realizován. Dnes je vystaven v Železničním muzeu Meziměstí
Železniční muzeum Meziměstí
Jízdní řád PKP trati Ścinawa Średnia (Ścinawka Średnia) - Tuczyn (Tlumaczow/Tuntschendorf) z roku 1946. Celý úsek byl bez pravidelného provozu
Ogólnopolska Baza Kolejowa
Jízdní řád ČSD trati Chocenň - Meziměstí - Broumov Ścinawa Średnia (Mittelsteine/Střední Stěnava) z roku 1947. Úsek Otovice kostel - Stední Stěnava je bez provozu
zelpage.cz
Jízdní řád PKP trati Ścinawka Średnia (Mittelsteine/Střední Stěnava) - Tuczyn (Tlumaczow/Tuntschendorf) z roku 1947. Celý úsek byl bez pravidelného provozu
Ogólnopolska Baza Kolejowa
Jízdní řád ČSD trati Choceň - Meziměstí - Broumov Ścinawka Średnia (Mittelsteine/Střední Stěnava) z roku 1949. Úsek Otovice kostel - Stední Stěnava je bez provozu
zelpage.cz
Jízdní řád ČSD trati Choceň - Meziměstí - Broumov - Otovice kostel z roku 1954. S úsekem do Střední Stěnavy se už definitivně nepočtá
zelpage.cz
Mapa trati Meziměstí - Broumov - Mittelsteine (Střední Stěnava)
mapy.opevneni.cz
Směrová tabule ve stanici Broumov. Do Otovic ale pravidelné vlaky nejezdí od roku 2005
GPS: 50.5807436N, 16.3395617E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Meziměstí (Halbstadt) na unikátním snímku z května 1919. V pozadí je vidět, že trať na Waldenburg už byla elektrifikovaná
Sbírka: Roman Jeschke
Stanice Broumov v dobách Rakouska-Uherska. Foto pochází ze staniční kroniky
Národní archiv ČR - sbírka staničních kronik
Stanice Broumov
GPS: 50.5807436N, 16.3395617E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Do Broumova zajíždějí pravidelné vlaky ČD
GPS: 50.5807436N, 16.3395617E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Otovické zhlaví stanice Broumov
GPS: 50.5807436N, 16.3395617E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Světelná předvěst staniceBroumov ve směru od Otovic je stále funkční
GPS: 50.5699600N, 16.3446319E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Světelná předvěst stanice Broumov ve směru od Otovic je stále funkční
GPS: 50.5699600N, 16.3446319E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Základ mechanické předvěsti stanice Broumov ze 30. let 20. století
GPS: 50.5694967N, 16.3454475E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Některé pražce mezi Broumovem a Otovicemi pocházejí z roku 1929. Tento je bukový
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jediný historický snímek parního vlaku v zastávce a nákladišti Otovice
GPS: 50.5610992N, 16.3726625E
sbírka Jiřího Kučery
Zastávka Otovice stále čeká na pravidelné vlaky
GPS: 50.5612369N, 16.3718297E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Někdejší konečná stanice Otovice. Malá výpravní budova slouží jako rodinný dům.
GPS: 50.5612369N, 16.3718297E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Malá výpravní budova v Otovicích slouží jako rodinný dům.
GPS: 50.5612369N, 16.3718297E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Některé kolejnice na trati do Střední Stěnavy byly vyrobeny v roce 1928
GPS: 50.5608553N, 16.3735142E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dřevěné skladiště v Otovicích zřejmě pochází z roku 1876
GPS: 50.5608553N, 16.3735142E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Pravidelný vlak v zastávce Otovice zastávka v roce 1993
GPS: 50.5597428N, 16.3885842E
Oldřich Čížek
Drezína s postřikem proti plevelu v zastávce Otovice zastávka v září 2020
GPS: 50.5597428N, 16.3885842E
archiv Oldřicha Čížka
Konec trati na českém území, Otovice zastávka
GPS: 50.5597819N, 16.3884433E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Provizorní ukončení tratě na českém území vydrželo od roku 1953
GPS: 50.5597819N, 16.3884433E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolejnice ukrytá v přejezdu polní cety
GPS: 50.5596353N, 16.3890764E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Propustek pod už zaniklou částí tratě
GPS: 50.5596353N, 16.3890764E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový mostek u Otovic je i po desítkách let bez provozu ve velmi dobrém stavu
GPS: 50.5580294N, 16.3932444E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový mostek u Otovic je i po desítkách let bez provozu ve velmi dobrém stavu
GPS: 50.5580294N, 16.3932444E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Poslední ocelový mostek na českém území
GPS: 50.5524767N, 16.4058844E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Největší stavba na trati, ocelový most přes řeku Stěnavu
GPS: 50.5511167N, 16.4161544E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz