Stanice Litoměřice dolní nádraží na počátku 20. století. GPS: 50.5323297N, 14.1549586E
Autor: Deutsche Fotothek
Stanice Litoměřice dolní nádraží v době druhé světové války. GPS: 50.5323392N, 14.1549292E
Autor: boehmisches-erzgebirge.cz
Budova nákladní stanice Litoměřice dolní nádraží. Poměrně nedávno byly odstraněny historické hrázděné boční přístavby. GPS: 50.5323994N, 14.1550111E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní stopa Rakouské severozápadní dráhy mezi stanicí Litoměřice dolní nádraží a tunelem GPS: 50.5338792N, 14.1458342E
Autor: ETH Library Zürich
Původní stopa Rakouské severozápadní dráhy mezi stanicí Litoměřice dolní nádraží a východním portálem litoměřického tunelu GPS: 50.5337983N, 14.1424500E
Autor: Deutsche Fotothek
Původní stopa dráhy vedla vlevo podél obytných domů a dozadu až ke stanici Litoměřice dolní nádraží. Zastávka vpravo dole nahradila jak tuto stanici, tak starou zastávku Litoměřice město. GPS: 50.5333019N, 14.1405717E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Letecký pohled na Litoměřice v roce 1933. Na snímku je krásně vidět původní stopa tratě ze stanice Litoměřice dolní nádraží k východnímu portálu litoměřického tunelu. GPS: 50.5338264N, 14.1437689E
Autor: Fotohistorie
Letecký pohled na Litoměřice v roce 1933. Na snímku je krásně vidět celá původní stopa tratě včetně východního portálu litoměřického tunelu. GPS: 50.5338264N, 14.1437689E
Autor: Fotohistorie
Původní stopa trati před východním portálem litoměřického tunelu GPS: 50.5332092N, 14.1387800E
Autor: archiv Jany Plíhalové
Východní (mělnický) portál litoměřického tunelu GPS: 50.5325408N, 14.1364383E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stavba východního (mělnického) portálu litoměřického tunelu GPS: 50.5325458N, 14.1364519E
Autor: ETH Library Zürich
Východní (mělnický) portál litoměřického tunelu GPS: 50.5325408N, 14.1364383E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Litoměřický tunel vede pod městem v místech bez zástavby, přeložka z roku 1958 vlevo podél Labe. GPS: 50.5326097N, 14.1345528E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
V roce 2015 byl vnitřek tunelu stále ještě skladištěm.
Autor: Robert Pavelka
Interiér litoměřického tunelu byl v roce 2015 spíše odpudivý.
Autor: Robert Pavelka
Dnes je uklizený a slouží jako útočiště pro motorkáře. GPS: 50.5325408N, 14.1364383E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Na dvou místech je tunel vyztužen železobetonem – jednou pod Jezuitskou kolejí, podruhé pod Mosteckou ulicí. GPS: 50.5324914N, 14.1340914E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Pohled z litoměřického tunelu k zastávce Litoměřice město. V portálu je vidět mechanická předvěst před vjezdovým návěstidlem do stanice Litoměřice dolní nádraží (které je za tunelem). GPS: 50.5321406N, 14.1322767E
Autor: sbírka Zdeňka Hrdiny
Letecký pohled na Litoměřice v roce 1933. V horní části snímku je vidět zastávka Litoměřice město, od které je možné vysledovat původní stopu tratě. GPS: 50.5320839N, 14.1322542E
Autor: Fotohistorie
Jedinečný snímek stavby západního (děčínského) portálu litoměřického tunelu. GPS: 50.5321383N, 14.1322608E
Západní (děčínský) portál litoměřického tunelu GPS: 50.5321136N, 14.1322997E
Autor: archiv Jany Plíhalové
Západní (děčínský) portál litoměřického tunelu. Na snímku je jasně vidět, že byl tunel postaven pro dvě koleje. GPS: 50.5320719N, 14.1321872E
Autor: ETH Library Zürich
Západní (děčínský) portál litoměřického tunelu GPS: 50.5321383N, 14.1322931E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Pohled na západní (děčínský) portál litoměřického tunelu GPS: 50.5321406N, 14.1322767E
Autor: sbírka Zdeňka Hrdiny
Západní portál litoměřického tunelu GPS: 50.5321406N, 14.1322767E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Pohled na Litoměřice z věže katedrály svatého Štěpána. Vpravo dole je vidět západní portál litoměřického tunelu. GPS: 50.5320839N, 14.1322542E
Autor: Fotohistorie
Zastávka Litoměřice město na pohlednici z roku 1901 GPS: 50.5316558N, 14.1311303E
Autor: archiv Jany Plíhalové
Zastávka Litoměřice město na dobové pohlednici z počátku 20. století. GPS: 50.5317092N, 14.1312542E
Autor: sbírka Petra Ovsenáka
Areál bývalé zastávky Litoměřice město GPS: 50.5317300N, 14.1313233E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zastávka Litoměřice město GPS: 50.5317136N, 14.1312267E
Autor: sbírka Josefa Bosáčka
Příjezd vlaku od Mělníka do zastávky Litoměřice město GPS: 50.5317136N, 14.1312267E
Autor: sbírka Josefa Bosáčka
Příjezd osobního vlaku do zastávky Litoměřice město GPS: 50.5316558N, 14.1311303E
Autor: archiv Jany Plíhalové
Snímek osobního vlaku v zastávce Litoměřice město GPS: 50.5317233N, 14.1311975E
Pohled ze Zastávky Litoměřice město na západní (děčínský) portál litoměřického tunelu GPS: 50.5316283N, 14.1311006E
Autor: sbírka Zdeňka Hrdiny
Pohled od západního portálu tunelu k někdejší zastávce Litoměřice město, dnes kavárně Káva s párou. GPS: 50.5317506N, 14.1314522E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva Krauss München 3526 jako pomník ve stanici Mladá Boleslav město, 28. listopad 1973. GPS: 50.4193044N, 14.9151717E
Autor: Jan Koutný
Lokomotiva Krauss München 3526 jako pomník ve stanici Mladá Boleslav město v srpnu 1977. GPS: 50.4193044N, 14.9151717E
Autor: Petr Ovsenák
Lokomotiva Krauss München 3526 jako pomník ve stanici Mladá Boleslav město GPS: 50.4193044N, 14.9151717E
Autor: Tomáš Čech
Parní lokomotiva Krauss München 3625 byla vyrobena pro cukrovar Dolní Cetno na zaniklé trati Skalsko – Chotětov. Dnes je vystavena před původní zastávkou Litoměřice město. GPS: 50.5317089N, 14.1311506E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Hraniční kámen ÖNWB (Rakouské severozápadní dráhy) v Litoměřicích
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Originální ozdoba historického zábradlí zastávky Litoměřice město GPS: 50.5318000N, 14.1315850E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Secesní litinové sloupy původně na zastávce Litoměřice město nesly střechu verandy pro cestující. Po ukončení provozu byly zazděny a objeveny teprve při rekonstrukci budovy. GPS: 50.5316731N, 14.1312042E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Letecký snímek Litoměřic ze začátku 50. let 20. století s původní stopou trati
Autor: Národní geoportál INSPIRE
Patřilo toto kamenné schodiště na původní násep k drážní infrastruktuře? GPS: 50.5312850N, 14.1293106E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Na původním náspu před zastávkou Litoměřice město dnes najdeme dětské hřiště. GPS: 50.5311592N, 14.1290164E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Litoměřice z Radobýlu na pohlednici ze 30. let 20. století. Na snímku je krásně vidět celá původní stopa Rakouské severozápadní dráhy až ke stanici Litoměřice dolní nádraží. GPS: 50.5317092N, 14.1312542E
Autor: sbírka Petra Ovsenáka
Mapa tratí Rakouské severozápadní dráhy a dceřiné Jiho-severoněmecké spojovací dráhy na dobové pohlednici
Autor: Fotohistorie
Jízdní řád Rakouské severozápadní dráhy z roku 1900
Autor: Zelpage
Jízdní řád tratě Čáslav – Děčín z roku 1912
Autor: Zelpage
Jízdní řád tratě Praha – Mělník – Děčín z roku 1925
Autor: Zelpage
Jízdní řád tratě Praha – Mělník – Děčín z roku 1945
Autor: Zelpage
Jízdní řád tratě Lysá nad Labem – Mělník – Děčín z roku 1956
Autor: Zelpage
Jízdní řád tratě Lysá nad Labem – Mělník – Děčín z roku 1959. Vlaky už jezdí v Litoměřicích po nové přeložce.
Autor: Zelpage
Jízdní řád tratě Lysá nad Labem – Mělník – Děčín z roku 1969. Osobní vlaky už nezastavují ve stanici Litoměřice dolní nádraží.
Autor: Zelpage
Mapa centra Litoměřic z roku 1939. Je na ní vidět původní stopa Rakouské severozápadní dráhy.
Autor: boehmisches-erzgebirge.cz