Konec sjízdného úseku v Kralovicích směr Mladotice
GPS: 49.9882350N, 13.4878639E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vjezdové návěstidlo sovětského typu na mladotickém zhlaví kralovické stanice
GPS: 49.9873889N, 13.4857894E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kilometrovník na vjezdu do stanice Kralovice od Mladotic
GPS: 49.9873889N, 13.4857894E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolej po 22 letech výluky
GPS: 49.9873889N, 13.4857894E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kamenný propustek na konci Kralovic
GPS: 49.9839167N, 13.4706947E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať na konci Kralovic po 22 letech výluky
GPS: 49.9839167N, 13.4706947E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Přejezd P1760 v Kralovicích přes silnici II/201 by měl být zachován, jenže není.
GPS: 49.9839047N, 13.4705672E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stavba mostu přes Kralovický potok v roce 1898
GPS: 49.9838958N, 13.4669344E
sbírka Muzeum Mariánská Týnice
sbírka Muzeum Mariánská Týnice
Klenutý kamenný most přes Kralovický potok
GPS: 49.9839167N, 13.4706947E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať 162 u Mariánské Týnice ve směru na Kralovice
GPS: 49.9821092N, 13.4531022E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať objížděla barokní klášter Mariánský Týnec, postavený podle plánů Jana Blažeje Santiniho
GPS: 49.9839167N, 13.4706947E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Patka drážního telefonu
GPS: 49.9839167N, 13.4706947E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytky přejezdu přes polní cestu
GPS: 49.9839167N, 13.4706947E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať 162 za Mariánskou Týnicí před zastávkou Trojany
GPS: 49.9821919N, 13.4469656E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zastávka Trojany se začíná rozpadat
GPS: 49.9784139N, 13.4294639E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
V zastávce Trojany prosvítá nápis z období protektorátu Čechy a Morava
GPS: 49.9784139N, 13.4294639E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zastávka Trojany se začíná rozpadat
GPS: 49.9784139N, 13.4294639E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolejová pláň zastávky Trojany
GPS: 49.9784139N, 13.4294639E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolejové rozvětvení v zastávce Trojany
GPS: 49.9779619N, 13.4270014E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Torzo výhybky na mladotickém zhlaví zastávky Trojany
GPS: 49.9779619N, 13.4270014E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mladotický Semmering v roce 1995
GPS: 49.9827661N, 13.3917736E
Foto Robert Kubica
Robert Kubica
Trať mezi Mladoticemi a Trojany v roce 1995
GPS: 49.9782500N, 13.3783569E
Foto Robert Kubica
Robert Kubica
Mechanická předzvěst stanice Mladotice v roce 2008
GPS: 49.9918919N, 13.3738992E
Foto Václav Kopta
Václav Kopta
Motorový vůz M131.1 s přípojným vozem na mostě přes Mladotický potok
GPS: 49.9917147N, 13.3733603E
sbírka Muzeum Mariánská Týnice
sbírka Muzeum Mariánská Týnice
Ocelový most přes Mladotický potok v 70. letech 20. století.
GPS: 49.9890742N, 13.3703908E
Sbírka Muzea Mariánská Týnice
sbírka Muzeu Mariánská Týnice
Ocelový most přes Mladotický potok
GPS: 49.9917297N, 13.3733950E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový most přes Mladotický potok
GPS: 49.9917400N, 13.3733733E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Sloupek drátovodu
GPS: 49.9916194N, 13.3729764E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kilometrovník před stanicí Mladotice.
GPS: 49.9890311N, 13.3705411E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vjezd do stanice Mladotice v roce 1995
GPS: 49.9910683N, 13.3719736E
Foto Robert Kubica
Robert Kubica
Dvojitý kamenný klenutý most přes Chrášťovický potok
GPS: 49.9890742N, 13.3703908E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vjezd do stanice Mladotice v roce 1995
GPS: 49.9882264N, 13.3692056E
Foto Robert Kubica
Robert Kubica
Trať 162 před stanicí Mladotice.
GPS: 49.9890311N, 13.3705411E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Pohled ze stanoviště strojvedoucícho na vjezdu do stanice Mladotice od Rakovníka. Vpravo trať ze Žatce
GPS: 49.9881125N, 13.3687469E
Foto Robert Kubica
Robert Kubica
Stanice Mladotice. Levá kolej vede do Žatce, pravá do Kralovic a Rakovníka
GPS: 49.9881119N, 13.3688350E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádraží v Mladoticích v roce 1914
GPS: 49.9866553N, 13.3637956E
sbírka Václava Simbartla
sbírka Václava Simbartla
Stanice Mladotice v roce 1995
GPS: 49.9868294N, 13.3644150E
Foto Robert Kubica
Robert Kubica
Motorový vůz 810.269-1 ve stanici Mladotice před jízdou do Rakovníka v roce 1995
GPS: 49.9867528N, 13.3641144E
Foto Robert Kubica
Robert Kubica
Žatecké (rakovnické) zhlaví stanice Mladotice v roce 1995
GPS: 49.9869225N, 13.3647103E
Foto Robert Kubica
Robert Kubica
Stanice Mladotice
GPS: 49.9867925N, 13.3643183E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mapa úseku Kralovice - Mladotice
NiKM
Jízdní řád trati Rakovník–Mladotice z roku 1900
zelpage.cz
Jízdní řád trati Rakovník–Mladotice z roku 1921
zelpage.cz
Jízdní řád trati Rakovník–Mladotice z roku 1937
zelpage.cz
Jízdní řád trati Rakovník–Mladotice z roku 1944
zelpage.cz
Jízdní řád trati Rakovník–Mladotice z roku 1949
zelpage.cz
Jízdní řád trati Rakovník–Mladotice z roku 1969
zelpage.cz
Jízdní řád trati Rakovník–Mladotice z roku 1988
zelpage.cz
Motorový vůz 810.269-1 ve stanici Trojany v roce 1995
GPS: 49.9783956N, 13.4292656E
Foto Robert Kubica
Robert Kubica
Nádraží v Kralovicích na dobové fotografii GPS: 49.9888211N, 13.4894892E
Sbírka Muzeum Mariánská Týnice
Nádraží v Kralovicích okolo roku 1900 GPS: 49.9888211N, 13.4894892E
Sbírka Muzeum Mariánská Týnice
Stanice Kralovice v roce 1995 GPS: 49.9889231N, 13.4899694E
Robert Kubica
Stanice Kralovice
GPS: 49.9887169N, 13.4898367E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Kralovice
GPS: 49.9887169N, 13.4898367E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mladotické zhlaví stanice Kralovice. Po dvou stech metrech začíná vyloučená kolej
GPS: 49.9882350N, 13.4878639E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz