Stavba hráze VD Orlík, výkladiště Přehrada je na snímku nahoře
GPS: 49.6062619N, 14.1828006E
archiv Povodí Vltavy
Hráz vodního díla Orlík
GPS: 49.6063731N, 14.1811053E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Výkladiště Přehrada v době stavby vodního díla.
archiv Povodí Vltavy
GPS: 49.6061786N, 14.1690569E
archiv Povodí Vltavy
Staniční budova v Tochovicích. Přístavba vpravo vznikla kvůli vlečce k přehradě Orlík.
GPS: 49.5887944N, 13.9877381E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Poslední dochovaná kolej vlečky k přehradě Orlík v žst. Tochovice.
GPS: 49.5882103N, 13.9874750E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní výtopna vlečky k přehradě Orlík v žst. Tochovice.
GPS: 49.5879042N, 13.9864236E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Plán přestavby kolejiště žst. Tochovice.
Zdroj: Národní archiv ČR
GPS: 49.5888981N, 13.9888767E
Národní archiv ČR
Lokomotiva T334 0840 železničního vojska ve stanici Tochovice, červenec 1988
Foto: Milan Šrámek
GPS: 49.5896247N, 13.9902553E
Milan Šrámek
Odbočka vlečky k přehradě Orlík od hlavní trati Zdice - Protivín
GPS: 49.5914442N, 13.9936550E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolejové pole jako památník vlečky k přehradě Orlík.
GPS: 49.5939828N, 13.9982361E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zábradlí na betonovém mostě přes odtok ze Zákosteleckého (Podtochovického) rybníka
49.5935028N, 14.0034611E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Betonový most přes odtok ze Zákosteleckého (Podtochovického) rybníka
GPS: 49.5935028N, 14.0034611E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zaasfaltovaný železniční přejezd v polích za obcí Hořejany
GPS: 49.5925222N, 14.0255678E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zábradlí na betonovém mostě přes silnici I/4
GPS: 49.5922581N, 14.0697600E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Těleso dráhy směrem k výhybně Pečice
GPS: 49.5930092N, 14.0720131E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Betonový obloukový mostek v osadě Kamenná
GPS: 49.5930022N, 14.1288222E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Hluboký skalní zářez. V těchto místech se natáčel film Zbraně pro Prahu, scéna se srážkou vlaků
GPS: 49.5951364N, 14.1319325E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jeden z mála pohozených pražců podél trati
GPS: 49.5951258N, 14.1344806E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Přejezd v km 12,7 v srpnu 1993
Foto: Milan Šrámek
GPS: 49.5948061N, 14.1355561E
Milan Šrámek
Další ze zaasfaltovaných železničních přejezdů
GPS: 49.5948044N, 14.1355425E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jeden z posledních kilometrovníků, stojících na svém původním místě
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Patka návěstidla před překladištěm Lavičky
GPS: 49.5947225N, 14.1357681E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vysoký násep před překladištěm Lavičky
GPS: 49.5967567N, 14.1465639E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Překladiště Lavičky v době stavby vodního díla.
archiv Povodí Vltavy
GPS: 49.5976258N, 14.1513114E
archiv Povodí Vltavy
Plán překladiště Lavičky.
Zdroj: Národní archiv ČR
GPS: 49.5975356N, 14.1518478E
Národní archiv ČR
Bývalé překladiště Lavičky
GPS: 49.5975981N, 14.1518800E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Výkladiště Přehrada v době stavby vodního díla.
archiv Povodí Vltavy
GPS: 49.6061786N, 14.1690569E
archiv Povodí Vltavy
Výkladiště Přehrada v době stavby vodního díla.
Sbírka Michala Roha
GPS: 49.6062967N, 14.1691856E
sbírka Michala Roha
Kolejová pláň výkladiště Přehrada
GPS: 49.6062272N, 14.1691964E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz