Motorový vůz M131.1443 v odbočce Tasovice v roce 1974. Vlevo vedla trať do Vápenného Podolu, vpravo do Prachovic.
49.9097964N, 15.6538469E
archiv Oldřicha Čížka
Odbočka Tasovice. Koleje vpravo vedly do Vápenného Podolu, koleje vlevo do Tasovic.
49.9098061N, 15.6538914E
archiv Oldřicha Čížka
Místo někdejší odbočky Tasovice. Trať do Vápenného Podolu vedla vlevo, původní vlečka do Prachovic je vpravo.
49.9098408N, 15.6539289E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní osvětlovací sloup u někdejší odbočky Tasovice.
49.9098408N, 15.6539289E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kilometrovník u někdejší odbočky Tasovice.
49.9098408N, 15.6539289E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Parní lokomotiva 400.113 za Tasovickou odbočkou na trati do Vápenného Podolu v roce 1890. Koleje vlevo vedou do Prachovic.
49.9080422N, 15.6523881E
Sbírka Roman Jeschke
Soumostí za tasovickou odbočkou. Po kamenné mostě vedla trať do Vápenného Podolu, po ocelovém stále jezdí vlaky do Prachovic.
49.9074103N, 15.6524750E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mapa trati 1g s vyznačeným zaniklým úsekem Tasovice - Vápenný Podol
NiKM
Kolejiště cementárny v Prachovicích v 70. letech 20. století GPS: 49.8987206N, 15.6483606E
archiv Oldřicha Čížka
Zářez před nádražím ve Vápenném Podolu.
49.8928331N, 15.6610581E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytek telefonního sloupu v zářezu před nádražím ve Vápenném Podolu.
49.8928331N, 15.6610581E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nákladová rampa nádraží ve Vápenném Podolu. Měřila 200 metrů
49.8925678N, 15.6610433E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nákladová rampa nádraží Vápenný Podol měřila 200 metrů
49.8915242N, 15.6613292E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vozová váha na bývalé vlečce mezi nádražím a vápenkou ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek.
49.8906839N, 15.6622919E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní označení vozové váhy na bývalé vlečce mezi nádražím a vápenkou ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek.
49.8906839N, 15.6622919E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní vozové zarážky u nádraží ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek.
49.8904006N, 15.6618119E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádražní budova ve Vápenném Podolu.
49.8904839N, 15.6616778E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádražní budova ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek.
49.8904883N, 15.6617181E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní označení nádraží ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek.
49.8904956N, 15.6617086E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní označení na nádražní budově ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek.
49.8905011N, 15.6616456E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolejnice u nádraží ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek.
49.8904006N, 15.6618119E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Pohozené pražce u nádraží ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek.
49.8899503N, 15.6619300E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní šturc ve Vápenném Podolu. POZOR: soukromý pozemek.
49.8898589N, 15.6619742E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Historická pohlednice nádraží ve Vápenném Podolu, okolo roku 1900
Fotohistorie.cz
Lokomtiva 400.110 před nádraží ve Vápenném Podolu ve 20. nebo 30. letech 20. století
49.8906636N, 15.6615008E
archiv Oldřicha Čížka
Nádraží ve Vápenném Podolu ve 40. letech 20. století
49.8906636N, 15.6615008E
archiv Oldřicha Čížka
Motorový vůz M131.1 u nádraží ve Vápenném Podole v 70. letech 20. století.
49.8902817N, 15.6615906E
archiv Oldřicha Čížka
Jízdní řád tratě Přelouč – Heřmanův Městec – Vápenný Podol pro rok 1900
zelpage.cz
Jízdní řád tratíPřelouč – Heřmanův Městec – Vápenný Podol – Prachovice pro rok 1921
zelpage.cz
Jízdní řád tratě Přelouč – Heřmanův Městec – Vápenný Podol pro roky 1945/46
zelpage.cz
Jízdní řád tratě Přelouč – Heřmanův Městec – Vápenný Podol pro roky 1975/76
zelpage.cz