Plzeň hlavní nádraží na dobové pohlednici z roku 1970
Autor: fotohistorie.cz
Plzeň hlavní nádraží na dobové pohlednici z roku 1908
Autor: fotohistorie.cz
Nádraží Holoubkov na dobové pohlednici
Autor: fotohistorie.cz
Žehlička 210.072 společnosti KDS-Kladenská dopravní a strojní ve stanici Zdice
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Žehlička 210.072 společnosti KDS-Kladenská dopravní a strojní
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Žehlička 210.072 společnosti KDS-Kladenská dopravní a strojní ve společnosti Brejlovce 750.202, který obvykle jezdí v čele zážitkových vlaků KDS.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Unikátní setkání dvou Žehliček 210.072 a 210.037 společnosti KDS-Kladenská dopravní a strojní ve stanici Zdice
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Žehlička 210.072 společnosti KDS-Kladenská dopravní a strojní podjíždí most nedostavěné Strousbergovy železnici u Kařezu.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorová jednotka řady 654 Regiosprinter společnosti GWTR ve stanici Lenora
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Odbočka Planina za Volary. Vlevo vede trať do Černého Kříže, vpravo do Lenory.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať 198 před Soumarským mostem
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zastávka Soumarský Most na dobové pohlednici
Nádraží Kubova huť na dobové pohlednici
Autor: ceskedrahy.de
Nejvyše položená železniční stanice v Česku, Kubova Huť
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz M152 0134 ve stanici Kubova Huť v 80. letech 20. století
Zastávka Hoštice u Volyně před rokem 2017
Nezastavujeme, máme zpoždění... zastávka Hoštice u Volyně
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádraží Hanušovice na dobové pohlednici
Autor: Fotohistorie.cz
Motorová jednotka Alstom Lint 41 společnosti Leo Express ve stanici Dolní Lipka
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Za Hanušovicemi se trať dělí, koleje vlevo vedou do Dolní Lipky, koleje vpravo do Starého Města pod Sněžníkem
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vlaský tunel na trati 025 – reálná „díra u Hanušovic“
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Oba tunely na trati 025 byly raženy rovnou jako dvoukolejné. Na snímku Vlaský tunel
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Značení podél trati 025
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádraží Lichkov na dobové pohlednici
Autor: Fotohistorie.cz
Negrelliho viadukt na snímcích z let 1955 (po tehdejší částečné rekonstrukci a po rekonstrukci z roku 2020.
Autor: ČTK
Zámek Letohrad s tratí do Týniště nad Orlicí
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorová jednotka Alstom Lint 41 společnosti Leo Express ve stanici Ústí nad Orlicí
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Od Hanušovic se trať proplétá údolím říčky Branná a několikrát kříží silnici druhé třídy.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Z vlaku se nabízejí úchvatné výhledy na Jeseníky.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Dolní Lipová, dnes Lipová Lázně, na dobové pohlednici z roku 1913
Autor: fotohistorie.cz
Stanice Branná, v pozadí hrad a zámek Kolštejn
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zvláštní rychlík 11812 společnosti Kladenská dopravní a strojní v čele s Brejlovcem 750.202
Autor: Michal Pečánka
Vlaky na Slezském Semmeringu musejí vystoupat až do Ramzovského sedla.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Horní Lipová na dobové pohlednici z roku 1940. Koleje v popředí i v pozadí jsou téže tratě. Za Horní Lipovou směrem na stanici Lipová Lázně (thedy Dolní Lipová) musely vlaky zdolat 180stupňový oblouk.
Autor: obec Lipová Lázně
Stanice Dolní Lipová na pohlednici z roku 1934. Trať vlevo dole vede do Javorníku, trať nad ní do Jeseníku.
Autor: obec Lipová Lázně
Stanice Dolní Lipová, dnes Lipová Lázně, na dobové pohlednici
Autor: fotohistorie.cz
Negrelliho viadukt na grafice z roku 1854.
Autor: archiv MF DNES
Negrelliho viadukt na snímcích z let 1983 a 2020
Autor: ČTK
Drezíny MUV 75 Správy železnic na předváděcí jízdě po Negrelliho viaduktu ve stanici Praha-Dejvice foto: Kladenské rozhledy
Autor: Kladenské rozhledy
Před zahájením provozu navštívil opravený Nehrelliho viadukt premiér Andrej Babiš a ministr Karel Havlíček. (29.5.2020)
Autor: Dan Materna, MAFRA
Před zahájením provozu navštívil opravený Nehrelliho viadukt premiér Andrej Babiš a ministr Karel Havlíček. (29.5.2020)
Autor: Dan Materna, MAFRA
Před zahájením provozu navštívil opravený Nehrelliho viadukt premiér Andrej Babiš a ministr Karel Havlíček. (29.5.2020)
Autor: Dan Materna, MAFRA
Před zahájením provozu navštívil opravený Negrelliho viadukt premiér Andrej Babiš a ministr Karel Havlíček. (29.5.2020)
Autor: MAFRA
Před zahájením provozu navštívil opravený Nehrelliho viadukt premiér Andrej Babiš a ministr Karel Havlíček. (29.5.2020)
Autor: Dan Materna, MAFRA
Před zahájením provozu navštívil opravený Nehrelliho viadukt premiér Andrej Babiš a ministr Karel Havlíček. (29.5.2020)
Autor: Dan Materna, MAFRA
Nově zrekonstruovaný Negrelliho viadukt. Provoz na něm bude obnoven 1. června. (29. května 2020)
Autor: Dan Materna, MAFRA
Na co zírá mašinfíra: Nejdelším tunelem Česka žehlíme západní dráhu do Plzně
Na co zírá mašinfíra: Přes železniční střechu Česka z Volar do Strakonic
Na co zírá mašinfíra: "Dírou" u Hanušovic pod Králický Sněžník a do údolí Orlice
Na co zírá mašinfíra: Úchvatným Slezským Semmeringem přes hřeben Jeseníků
Na co zírá mašinfíra SPECIÁL: Projeďte si opravený Negrelliho viadukt
Před zahájením provozu navštívil opravený Nehrelliho viadukt premiér Andrej Babiš a ministr Karel Havlíček. (29.5.2020)
Autor: Dan Materna, MAFRA