náhledy
Výhled z lokomotivy řady 380 Českých drah
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádraží v Českých Budějovicích v roce 1873, tedy v době, kdy už byla trať do Lince přestavěna na parní provoz.
Autor: Fotohistorie.cz
Úsek mezi Českými Budějovicemi a Ševětínem zůstane ještě nějakou dobu jednokolejný.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Českobudějovické zhlaví stanice Hluboká nad Vltavou Zámostí
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Na velké části tratě mezi Prahou a Českými Budějovicemi mohou vlaky jezdit rychlostí až 160 km/h.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ve druhé polovině roku 2022 má být zprovozněn úsek IV. rychlostního koridoru mezi Soběslaví a Planou nad Lužnicí.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ve druhé polovině roku 2022 má být zprovozněn úsek IV. rychlostního koridoru mezi Soběslaví a Planou nad Lužnicí.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Most přes dálnici D3 mezi Sudoměřicemi u Tábora a Chotovinami je už součástí IV. rychlostního koridoru.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ve druhé polovině roku 2022 má být zprovozněn úsek IV. rychlostního koridoru mezi Voticemi a Chotovinami. Stará trať bude opuštěna.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stará trať mezi Voticemi a Chotovinami bude částečně změněna na cyklostezku. U Střezimíře by měla být její část využita pro provoz ručních drezín, další část zcela zanikne.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stará trať mezi Voticemi a Chotovinami bude částečně změněna na cyklostezku.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stará trať mezi Voticemi a Chotovinami
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stará trať mezi Voticemi a Chotovinami
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stará trať mezi Voticemi a Chotovinami
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zanikne i legendární stanice Heřmaničky s mechanickými návěstidly.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Souběh nové trati (vlevo) a staré trati za stanicí Heřmaničky (leden 2022)
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nová trať bude dvoukolejná a výrazně přímější. Některé stanice budou opuštěny.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorová lokomotiva T478.1211 v čele osobního vlaku Os 8200 vjíždí do stanice Votice (23. května 1982).
Autor: Petr Ovsenák
Lokomotivy 387.043 a 475.1142 v čele zvláštního rychlíku v úseku Olbramovice – Tomice (23. 5. 1982).
Autor: Petr Ovsenák
Trať 220 před stanicí Praha-Hostivař
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vinohradské zhlaví stanice Praha-Vršovice
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní podoba pražského Nádraží císaře Františka Josefa I. (dnes hlavního nádraží) od architektů Vojtěcha Ignáce Ullmanna a Antonína Barvitia z roku 1871 GPS: 50.0828164N, 14.4353683E
Autor: ČTK
Motorová jednotka Ganz M 495.0 rychlíku Karlex mezi Prahou a Berlínem na pražském Hlavním nádraží (1. 6. 1959)
Autor: ČTK
Lokomotiva 380.012 v čele Jižního expresu Českých drah mezi Prahou a Českými Budějovicemi
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Hlavní nádraží v Praze bez vlaků i cestujících. (1. 4. 2020)
Autor: Michal Sváček, MAFRA
Stanici Hlavní nádraží v Praze
Autor: Vendula Stadlerová, iDNES.cz
Mapa tratě 220 mezi Prahou hl. n. a Českými Budějovicemi
Autor: mapy.idnes.cz