náhledy
Dál už vlaky nesmějí, za obloukem je trať do Lovosic zavalená
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Regionova 814 098 v zastávce Radejčín
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 475.147 v úseku Dobkovičky - Chotiměř, 24. 8. 1978. Dnes je tento kus trati 097 kvůli závalu neprůjezdný. Foto: Petr Ovsenák
Autor: Petr Ovsenák
Sesuv také přerušil železniční trať mezi Lovosicemi a Teplicemi v úseku Úpořiny - Chotiměř.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Sesuv také přerušil železniční trať mezi Lovosicemi a Teplicemi v úseku Úpořiny - Chotiměř.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Sesuv také přerušil železniční trať mezi Lovosicemi a Teplicemi v úseku Úpořiny - Chotiměř.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Sesuv také přerušil železniční trať mezi Lovosicemi a Teplicemi v úseku Úpořiny - Chotiměř.
Autor: Karel Pešek, MAFRA
Lokomotiva 475.1108 ve stanici Radejčín, 11. 8. 1978 Foto: Petr Ovsenák
Autor: Petr Ovsenák
Dočasná koncová stanice trati 097, zastávka Radejčín
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
V obvodu stanice Žim jsou stále funkční mechanické závory
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať 097 v úseku mezi Radejčínem a Úpořinami
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Úpořiny. Motorová jednotka 814 016 Český drah do Radejčína a motorová jednotka 628 304 Regiojetu do Mostu
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mapa sjízdné části trati 097 mezi Teplicemi a Radejčínem
Autor: mapy.idnes.cz
Jízdní řád tratě mezi Teplicemi a Lovosicemi z roku 1900
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě mezi Teplicemi a Lovosicemi z roku 1925
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě mezi Teplicemi a Lovosicemi z roku 1944
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě mezi Teplicemi a Lovosicemi z roku 1954
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě mezi Teplicemi a Lovosicemi z roku 1969
Autor: zelpage.cz