náhledy
Kolejiště stanice Vraňany
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať z Vraňan do Lužce nad Vltavou měří jen 3 kilometry.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva T669.0038 při obsluze vlečky Prefa-Tubeco v Lužci nad Vltavou v roce 1986. Přitom na vedlejší koleje vleček neměl Čmelák přechodnost.
Autor: sbírka Petra Ovsenáka
Trať z Vraňan do Lužce nad Vltavou měří jen 3 kilometry.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz M 131.1267 jako vlak Os 29608 na mostě v Lužci nad Vltavou, 11. 7. 1976
Autor: Petr Ovsenák
Do původní stanice by vlaky dnes už beztak nejezdily, v rámci modernizace byla vybudována zastávka blíže obci
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lužec na Vltavou, pár dní před ukončením provozu na zdvihacím mostě.
Autor: Petr Zdobinský
Poslední pravidelný vlak vedl 10. 12. 2021 stroj 809.080.
Autor: Petr Ovsenák
„Výzdoba“ posledních pravidelných vlaků, 10. 12. 2021
Autor: Petr Ovsenák
Zdvihací most v Lužci nad Vltavou stál více než 100 milionů korun. Vlaky však přes něj nejezdí.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lužec od kolejí od Vraňan na dobové pohlednici z 20. let 20. století. Zcela vlevo je nádraží s krytým nákladním vagonem.
Autor: sbírka Petra Ovsenáka
Zahájení osobní dopravy v Lužci nad Vltavou, 15. května 1929
Autor: sbírka Petra Ovsenáka
U příležitosti oslav 100 let tratě do Lužce nad Vltavou zavítal i Albatros 498.022, na výjimečnou přechodnost a bez soupravy.
Autor: Petr Ovsenák
Jízdní řád pro rok 1931 byl součástí grafikonu tratě Praha – Podmokly.
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Vraňany – Lužec nad Vltavou z roku 1940
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Vraňany – Lužec nad Vltavou z roku 1954
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Vraňany – Lužec nad Vltavou z roku 1975
Autor: zelpage.cz
Mapa tratě 094 mezi Vraňany a Lužcem nad Vltavou
Autor: mapy.idnes.cz
Měřící drezína MD-1 Správy železnic čeká ve stanici Vraňany na odjezd do Lužce nad Vltavou.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz