náhledy
Vyrovnané soupravy pražského metra Siemens M1 v depu Kačerov
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Hloubený dvoukolejný tunel mezi stanicemi Prosek a Střížkov
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Oproti klasickým podzemním stanicím vypadá Střížkov na trase C jako katedrála.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
K nejnovějším úsekům trasy C patří dvoukolejný tunel mezi stanicemi Ládví a Střížkov.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
V lednu 1966 se v Opletalově ulici začala stavět trať podzemní tramvaje. U sbíječky je šedesátiletý Josef Bartoš.
Autor: Archiv DPP
Stavba stanice Hlavní nádraží
Autor: Archiv DPP
Přechod řažené a hloubené části tunelu před stanicí Muzeum na trase C
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stavba stanice Vyšehrad
Autor: Archiv DPP
Dvoukolejný úsek trasy metra C na Nuselském mostě
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stavba stanice Budějovická
Autor: Archiv DPP
Trasa C vede za stanicí Kačerov po 17 metrů dlouhém mostě přes železniční trať. Dvě prostřední koleje míří na povrch a do depa Kačerov.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Projekt pražské podzemní dráhy z roku 1941
Autor: archiv DPP
30 let trasy A pražského metra. Projekt vestibulu stanice Na Můstku (Můstek) z roku 1941
Autor: Archiv Dopravního podniku hl. m. Prahy, a. s.
Projekt pražské podzemní dráhy z roku 1941
Autor: archiv DPP
Vjezd z depa do stanice Kačerov
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Roztyly se původně jmenovala Primátora Vacka.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Odstavné koleje ve stanici Letňany
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vyrovnané soupravy pražského metra Siemens M1 v depu Kačerov
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Tramvaje měly z podzemní dráhy vyjíždět na povrch a cestující rozvážet dále po ulicích Prahy.
Autor: Archiv DPP