náhledy
Nákladiště vápence v koncové stanici Mořina ve 20. letech 20. století. Sbírka Karla Zeithammera
Autor: sbírka Karla Zeithammera
Betonové silo na vápenec vzniklo na Mořině v roce 1930. Vpravo služební drezína KND Wohanka HD 16. Sbírka Karla Zeithammera
Autor: sbírka Karla Zeithammera
Lokomotiva 213.902 v čele vlaku mezi Hořelicemi a Mořinou
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 213.902 objíždí soupravu ve stanici Mořina.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 213.902 v čele mimořádného osobního vlaku z Mořiny do Hořelic
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 213.902 v čele mimořádného osobního vlaku z Mořiny do Hořelic
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kladensko-nučická dráha pod mostem státní dráhy Dušníky (Rudná) - Beroun. Levá kolej je původní trať do Tachlovic, pravá je přeložka z 20. let 20. století. Sbírka Karla Zeithammera
Autor: sbírka Karla Zeithammera
Vodárna KND ve stanici Hořelice. Sbírka Karla Zeithammera. GPS: 50.0240717N, 14.2104833E
Autor: sbírka Karla Zeithammera
Jízdní řád Kladensko-nučické horní dráhy z roku 1921. Sbírka Karla Zeithammera
Autor: sbírka Karla Zeithammera
Závodní Kladensko-nučické dráhy Antonín Janoušek na inspekční cestě služební drezínou KND Wohanka HD 16. Sbírka Karla Zeithammera
Autor: sbírka Karla Zeithammera
Mapa zachovaného úseku Kladensko-nučické dráhy z Hořelic k lomům Amerika
Autor: mapy.idnes.cz