Stanice Horní Lideč, trať do Bylnice klesá vpravo, vlevo vede dráha na Slovensko
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Horní Lideč, motorový vůz Alstom Coardia Lint společnosti Arriva právě přijíždí od Bylnice.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dráhu prezidenta Masaryka překonávají typizované železobetonové mostky.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dráha prezidenta Masaryka vede mezi stanicemi Horní Lideč a Bylnice malebnou krajinou Bílých Karpat.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dráhu prezidenta Masaryka překonávají typizované železobetonové mostky.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dráha prezidenta Masaryka vede mezi stanicemi Horní Lideč a Bylnice malebnou krajinou Bílých Karpat.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Valašské Klobouky
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
První ze dvou viaduktů za Valašskými Klobouky
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Návojský tunel byl postaven jako jednokolejný. Nad oběma jeho portály je vročení 1927.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz 810.493 vyjíždí z Návojského tunelu. Strážní domek vpravo dnes už nestojí, 7. 5. 1997.
Leoš Tomančák
Nostalgický vlak v čele s lokomotivami T478.1002 a T478.2069 opouští Návojský tunel, 9. 7. 2017.
Leoš Tomančák
Nostalgický vlak vedený Banglí 742.280 vyjíždí z Návojského tunelu, 22. 7. 2017.
Leoš Tomančák
Brumovský tunel je postaven už jako dvoukolejný.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nostalgický vlak v čele s parní lokomotivou 475.101 opouští Brumovský tunel. 23. 3. 2002
Leoš Tomančák
Dráha prezidenta Masaryka vede mezi stanicemi Horní Lideč a Bylnice malebnou krajinou Bílých Karpat.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nákladní vlak se dřevem vedený Banglí 742.028 v úseku Bylnice – Brumov, 27. 5. 2002
Leoš Tomančák
Dráha prezidenta Masaryka vede mezi stanicemi Horní Lideč a Bylnice malebnou krajinou Bílých Karpat.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 464.202 v čele nostalgického vlaku na Dráze prezidenta Masaryka odjíždí ze stanice Bylnice. Na postrku je stroj 475.1142. 17. 3. 2001
Leoš Tomančák
Dvojice mostů přes říčku Brumovku před stanicí Bylnice. Levý patří Dráze prezidenta Masaryka, pravý Vlárské dráze.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jízdní řád Dráhy prezidenta Masaryka platný od 7. října 1928. Trať však byla zprovozněna až 21. října.
zelpage.cz
Jízdní řád Dráhy prezidenta Masaryka z roku 1931
zelpage.cz
Jízdní řád trati Horní Lideč – Bylnice z roku 1941
zelpage.cz
Jízdní řád trati Horní Lideč – Bylnice z roku 19456
zelpage.cz
Jízdní řád trati Horní Lideč – Bylnice z roku 1956
zelpage.cz
Jízdní řád trati Horní Lideč – Bylnice z roku 1975
zelpage.cz
Jízdní řád trati Horní Lideč – Bylnice z roku 1988
zelpage.cz
Motorová jednotka 945.103 společnosti Arriva ve stanici Horní Lideč
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jednotka 845.103 společnosti Arriva ve stanici Horní Lideč čeká na odjezd do Bylnice.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz