náhledy
Stavba nového nádraží v Králově Poli (km 9,7 – 10,5) na archivním snímku, který byl pořízen 20. června 1941. Vlevo je vidět původní stopa Tišnovky. GPS: 49.2308722N, 16.5971042E
Autor: sbírka Mojmír Leštinský
Zastávka Brno-Lesná
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zahájení provozu na trati Brno – Havlíčkův Brod (20. prosince 1953). Na snímku úsek nové železniční tratě Brno-Maloměřice směr Obřany a Královo Pole v Brně. V pozadí vidíte nově vybudovaný most a tunel. GPS: 49.2267831N, 16.6517761E
Autor: ČTK
Historický snímek brněnského hlavního nádraží. Tramvajová síť ještě nebyla tak rozsáhlá, tudíž se nastupovalo jen na dvou ostrůvcích.
Autor: Archiv Josefa Gabzdyla
Historický snímek brněnského hlavního nádraží ze 30. let minulého století. Tramvajová síť ještě nebyla tak rozsáhlá, tudíž se nastupovalo jen na dvou ostrůvcích.
Autor: Archiv Josefa Gabzdyla
Vjezd do stanice Brno hlavní nádraží
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Pohled k břeclavskému zhlaví stanice Brno hlavní nádraží
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva Bombardier Traxx MS3 společnosti Regiojet ve stanici Brno-Královo Pole
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Rozdvojení tratí v Brně Černovicích. Budova vpravo je staniční budova zaniklé tratě do Líšně.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Setkání na trati s motorovým vozem 854.014 Českých drah
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Od stanice Blažovice je trať 300 už jen jednokolejná. Za Rousínovem u Lulče vlak míjí dobře viditelný kostel svatého Martina.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Rozdvojení tratí za stanicí Nezamyslice. Koleje vlevo vedou do Prostějova, koleje vpravo do Přerova.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádraží v Kojetíně na pohlednici z roku 1904
Autor: Archiv města Kojetín
Personál kojetínské stanice na dobové pohlednici
Autor: Archiv města Kojetín
Míjení rychlíků společnosti Regiojet na lince R8 Brno–Bohumín ve stanici Kojetín
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stavba železničního mostu přes Moravu v Kojetíně
Autor: Zemský archiv v Opavě
Most přes řeku Moravu za Kojetínem
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Slavnostní shromáždění na nádraží v Přerově při příležitosti sjezdu Svazu skautů RČS v roce 1920. Zleva: generál Maurice Pellé, vedoucí Francouzské vojenské mise v Československu, Antonín Benjamin Svojsík, zakladatel československého skautingu, major československých legií Jan Satorie a zcela vpravo pak stojí Jaroslav Psota, jeden ze zakladatelů skautingu na Moravě.
Autor: Zemský archiv v Opavě
Lokomotiva 1003 (u ČSD 365.103) ve výtopně Přerov v roce 1908. Za komínem dílvedoucí Karel Herzig
Autor: Zemský archiv v Opavě
Stanice Přerov v roce 1873
Autor: Zemský archiv v Opavě
Otrokovické zhlaví stanice Přerov
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Sluncem zalité kolejiště stanice Přerov
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Rychlík R1123 společnosti Regiojet v koncové stanici linky R8 v Bohumíně
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva Bombardier Traxx MS3 společnosti Regiojet ve stanici Brno-Královo Pole
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz