náhledy
Motorový vůz 830.091 projíždí kolem oblíbeného místa železničních fotografů u stanice Střelice. Vyfoceno 20. dubna 1983.
Autor: Zdeněk Nantl
Brejlovec 753.223 projíždí kolem oblíbeného místa železničních fotografů u stanice Střelice.
Autor: Bohumil Skála
Legendární místo železničních fotografů za stanicí Střelice
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať do Hrušovan je sice jednokolejná, ale mosty, tunely i zářezy umožňovaly rychle přidat druhou kolej.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Moravské Bránice na dobové pohlednici
Autor: fotohistorie.cz
Motorový vůz 850.008 ve stanici Moravské Bránice na jaře 2004
Autor: Rostislav Kolmačka
Trať do Hrušovan je sice jednokolejná, ale mosty, tunely i zářezy umožňovaly rychle přidat druhou kolej.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Rozdvojení tratí za stanicí Moravské Bránice. Trať vlevo vede na Ivančický viadukt a do Hrušovan nad Jevišovkou, trať vpravo do Oslavan.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva řady 354 v čele osobního vlaku na starém Ivančickém viaduktu na dobové pohlednici
Autor: sbírka Romana Jeschkeho
Čtyřkolák 434.2291 v čele manipulačního vlaku přejíždí původní Ivančický viadukt (10. února 1975).
Autor: Ondřej Řepka
Lokomotiva T444.1 v čele osobního vlaku na starém Ivančickém viaduktu (10. února 1975)
Autor: Ondřej Řepka
Údolí řeky Jihlavy překonává trať mohutným viaduktem. Vedle něj stojí torzo původního mostu z roku 1868, který sloužil až do roku 1979.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ivančický viadukt (2007)
Autor: Kirk, Creative Commons
Tunel Na Réně (147 m) byl stavěn jako dvoukolejný, ale druhá kolej v něm nikdy nebyla.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Moravský Krumlov
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Za Moravským Krumlovem se trať 244 dostává do jihomoravských nížin.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva StEG řady 14 ve stanici Fryšava, dnes Břežany, na dobové pohlednici.
Autor: sbírka Romana Jeschkeho
Větrné elektrárny u Břežan
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotivy StEG ve stanici Hrušovany v roce 1903
Autor: sbírka Romana Jeschkeho
Stanice Hrušovany-Šanov (okolo roku 1924)
Autor: sbírka Romana Jeschkeho
Stanice Hrušovany-Šanov na dobové pohlednici
Autor: sbírka Romana Jeschkeho
Stanice Hrušovany nad Jevišovkou-Šanov
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jízdní řád trati Vídeň – Laa an der Thaya – Brno z roku 1871
Autor: Österreichische Nationalbibliothek
Československý jízdní řád trati Brno – Hevlín – Vídeň z roku 1928
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Brno – Hrušovany – Laa an der Thaya – Vídeň z roku 1937
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Brno – Hrušovany – Laa an der Thaya – Vídeň z roku 1944. Jde o poslední grafikon, kdy vlaky projížděly celou trať.
Autor: zelpage.cz
Mapa trati 244 mezi Střelicemi a stanicí Hrušovany nad Jevišovkou-Šanov
Autor: mapy.idnes.cz, iDNES.cz
Krokodýl (motorový vůz M286.1032) spolku Hrbatá Máňa ve stanici Brno-dolní nádraží
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz