náhledy
Stanice Klášterec nad Ohří (Klösterle) v roce 1909 na snímku karlovarské fotografické firmy Brück und Sohn
I po elektrifikaci se v Klášterci nad Ohří občas potkají motorové vozy. Na snímku historické stroje M240.0100 Český drah a M131.1513 společnosti Loko-Motiv, výtopna Křimov. Vyfoceno 21. července 2018.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Klášterec nad Ohří – směr Chomutov
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať z Klášterce nad Ohří do Chomutova. Úsek za Kláštercem do km 139,8 je původní část Buštěhradské dráhy.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať před stanicí Kadaň-Prunéřov. Úsek od km 139,8 je přeložka z roku 1978.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Kadaň-Prunéřov z roku 1978
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva T679 Sergej na kláštereckém zhlaví stanice Kadaň-Prunéřov na konci 70. let 20. století
Autor: Ladislav Oulický
Vnitřní výsypka dolu Libouš. Zhruba uprostřed snímku bývalo nádraží Kralupy u Chomutova. GPS: 50.4286389N, 13.3212222E
Autor: iDNES.cz
Odbočka Dubina před Chomutovem umožňuje přímou jízdu z Března u Chomutova do Klášterce na Ohří. Na původní trati musely vlaky v tomto směru úvraťovat v Chomutově.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádraží Chomutov na snímku z roku 1890 GPS: 50.4566011N, 13.3993047E
Nádraží Chomutov na snímku ústecké fotografické firmy Brück und Sohn z roku 1913 GPS: 50.4566011N, 13.3993047E
Autor: Deutsche Fotothek
Stanice Chomutov
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Hlavní vlakové nádraží v Chomutově
Autor: Miroslava Strnadová, MF DNES
Hurvínek, motorový vůz M131.1513, spolku Loko-motiv z výtopny Křimov
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mapa trati 130 mezi Kláštercem nad Ohří a Chomutovem ve stopě z roku 1978
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz