náhledy
Stanice Raspenava v období první republiky
Autor: fotohistorie.cz
Měřící drezína Správy železnic MD1 s přívěsným obytným vozem MD1-1 (původním prvním prototypem motorového vozu M152.0) ve stanici Raspenava
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Raspenava na nedatovaném snímku ze staniční kroniky
Odjezdová skupina motorovocých vozů ve stanici Raspenava. Stadler RS-1 vlevo odjíždí do Bílého Potoku pod Smrkem, prostřední do Frýdlantu v Čechách a levý do Liberce
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Liberecké zhlaví stanice Raspenava
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vlaky z Raspenavy do Bílého Potoku pod Smrkem jedou vstříc masivu Jizerských hor
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať z Raspenavy do Bílého Potoka pod Smrkem kopíruje tok říčky Smědé.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Na šestikilometrové trati jsou tři mezilehlé zastávky
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz M120.5 Frýdlantských okresních drah ve stanici Hejnice, 31. 8. 1934
Trať 038 vede až k úpatí Jizerských hor
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Bílý Potok pod Smrkem je koncovou stanicí, dál už musíte po svých.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Slavnostní příjezd prvního vlaku do stanice Bílý Potok pod Smrkem (Weissbach) 3. května 1900
Autor: ceskedrahy.de
Měřící drezína Správy železnic MD1 s přívěsným obytným vozem MD1-1 (původním prvním prototypem motorového vozu M152.0) ve stanici Raspenava
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní rozhledna na Smrku v Jizerských horách v roce 1934
Mapa trati 038 z Raspenavy do Bílého Potoka pod Smrkem
Autor: mapy.idnes.cz