Elektrická jednotka NEWAG Impuls 45 WE společnosti Koleje Dolnośląskie ve stanici Sędzisław
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Německá stanice Ruhbank in Schlesien, dnes polská Sędzisław, na dobové pohlednici
Autor: fotopolska.eu
Motorový vůz 810.543 společnosti GW Train Regio ve stanici Sędzisław
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Souběh tratí u Sędzisławi, koleje vpravo vedou do Jelenie Góry.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Soumostí přes Lesk
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Soumostí přes Bóbr
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Sędzisławské zhlaví stanice Kamienna Góra
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Německá stanice Landeshut in Schlesien, dnes polská Kamienna Góra, na dobové pohlednici
Autor: fotopolska.eu
Stanice Kamienna Góra
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Kamienna Góra
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať za stanicí Kamienna Góra. Kolej vpravo je zaniklá trať do Jelenie Góry.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový most přes Bóbr
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zastávka Błażkowa
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dokončovaná polská dálnice S3 vede k české hranici.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Německá stanice Liebau in Schlesien, dnes polská Lubawka, na dobové pohlednici
Autor: fotopolska.eu
Polská stanice Lubawka. Až sem zajížděly do konce druhé světové války elektrické lokomotivy.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Královec
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trutnovské zhlaví stanice Královec. Kolej vpravo vede do Žacléře.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Most přes říčku Líčnou z roku 1869
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať 043 mezi Královcem a Křenovem
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zastávka Křenov
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový most přes silnici I/16 a Zlatou Olešnici
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zastávka Libeč
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Příjezd do stanice Trutnov-Poříčí, kolej vpravo vede do stanice Trutnov střed.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Trutnov-Poříčí
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Hlavní nádraží v Trutnově na dobové pohlednici
Autor: fotohistorie.cz
Hlavní nádraží v Trutnově na dobové pohlednici
Autor: fotohistorie.cz
Mezi Trutnovem a Sedzislawí pendluje motorový vůz řady 810 společnosti GW Train Regio.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jízdní řád Jihoseveroněmecké spojovací dráhy z Německého Brodu přes Pardubice, Trutnov-Poříčí do Libavy, dnešní Lubawky z roku 1900
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Jaroměř–Liebau (Lubawka) z roku 1912
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Trutnov–Liebau (Lubawka) z roku 1925
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Libava – Trutnov – Chlumec nad Cidlinou z roku 1945. Je vidět, že na nově získané polské území osobní vlaky nezajíždějí.
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Trutnov–Královec–Lubawka z roku 1951. Z Královce do Lubawky je naznačen jeden pár vlaků, ale v jízdním řádu 1953 už nefiguruje.
Autor: zelpage.cz
Mapa trati 043 z Trutnova do Královce, Lubawky a Sędzisławi
Autor: mapy.idnes.cz