náhledy
Testovaný model Apache Matto
Autor: Petr Štuka
Apache Matto v terénu
Autor: Petr Štuka
Zadní nábojový motor má síly na rozdávání, potvrdil, že není překonanou kapitolou.
Autor: Petr Štuka
Baterie je částečně integrovaná ve spodní rámové trubce upravené hydroformingem.
Autor: Petr Štuka
Kabely řazení a ovládání hydraulických brzd mizí v rámu ihned, jak je to technicky možné.
Autor: Petr Štuka
Testovaný model Author Empire
Autor: Petr Štuka
Author Empire v terénu
Autor: Petr Štuka
Minimalistický design, maximální komfort. Co chtít víc.
Autor: Petr Štuka
Motor Shimano není nastaven na maximální sílu, pomoc však dávkuje plynule.
Autor: Petr Štuka
Hydraulické brzdy Tektro si účinností nezadají s konkurencí, ve vybavení kola nejsou krokem vedle.
Autor: Petr Štuka
Testovaný model Merida eSpresso
Autor: Petr Štuka
Merida eSpresso v terénu
Autor: Petr Štuka
Konstruktéři Meridy si s podobou uložení motoru a napojením na baterii dali záležet. Na krosovém kole není moc prvků, kde by invence měla tolik prostoru.
Autor: Petr Štuka
Pro Shimano je na prvním místě komfort a snaha nekomplikovat jezdci život.
Autor: Petr Štuka
Nenechavec bude muset kolo odnést, podkova znehybní zadní kolo. Zámek ‚v základu‘ je skutečně chvályhodná výjimka.
Autor: Petr Štuka
Testovaný model Specialized Vado
Autor: Petr Štuka
Specialized Vado v terénu
Autor: Petr Štuka
Tam někde uvnitř je baterie, i když to na první pohled nevypadá. Diody stejně jako u dalších kol ihned nahlásí, kam až se můžete vydat.
Autor: Petr Štuka
Provoz ve městě znamená nutnost osvětlení, jak přední, tak zadní ukryté v rámečku nosiče svítí ihned po uvedení kola do provozu.
Autor: Petr Štuka
Nikde nic nevyčnívá, rám a jeho detaily jsou zpracovány s příkladným smyslem pro detail.
Autor: Petr Štuka