náhledy
Testovaný model Apache Scalp
Autor: Petr Štuka
Apache Scalp při testu v terénu
Autor: Petr Štuka
Apache Scalp: Kombinace ovládání a cyklocomputeru v podání Bosche. Dva v jednom s komfortem na jedničku.
Autor: Petr Štuka
Zdvih 140 mm si mnozí spojují pouze s nejtvrdším nasazením, jak test potvrdil, nemusí být na překážku celodennímu výletu.
Autor: Petr Štuka
Apache Scalp: přehazovačka se symboly XT je komponentový pilíř historie MTB, na Scalpu pracuje bez výhrad.
Autor: Petr Štuka
Apache Scalp: pneumatika šíře 2,8“ z domácí produkce značky doplňuje skvěle vyladěné pérování.
Autor: Petr Štuka
Testovaný celoodpružený model Lapierre Overvolt
Autor: Petr Štuka
Lapierre při testu v terénu
Autor: Petr Štuka
Lapierre: jeden pohled a odpadá nejisté hledání aktivace baterie. Prostě ‚knoflík‘, jak má knoflík vypadat.
Autor: Petr Štuka
Lapierre si dokáže s rámy poradit po svém, zde vyladil 140 mm zdvihu do velmi uživatelsky přívětivé podoby.
Autor: Petr Štuka
Lapierre si dokáže s rámy poradit po svém, zde vyladil 140 mm zdvihu do velmi uživatelsky přívětivé podoby.
Autor: Petr Štuka
Testovaný model Moustache
Autor: Petr Štuka
Moustache při testu v terénu
Autor: Petr Štuka
Model Aion od Suntouru se se svou prací dokázal pochlubit, ale nic jiného než pochvalu nezaslouží.
Autor: Petr Štuka
Moustache: rakouská Magura trochu vyklidila pole, ale její čtyřpístkové provedení se ke sportovnímu duchu kola hodí stoprocentně.
Autor: Petr Štuka
Moustache: kabel v místě, kdy by mohlo dojít k jeho poškození, z rámu vyčnívá v nejmenší možné míře.
Autor: Petr Štuka
Testovaný model Orbea
Autor: Petr Štuka
Orbea při testu v terénu
Autor: Petr Štuka
Orbea: stejně jako u celé série Wild FS je motor Shimano zakomponován do rámu spolu s baterií v duchu nejnovějších ‚neviditelných‘ požadavků.
Autor: Petr Štuka
Orbea: baterie ukrytá v rámu a subtilní horní rámová trubka vytvářejí nápadný kontrast.
Autor: Petr Štuka
Minimalistické vahadlo ovládá tlumič v moderním metrickém rozměru.
Autor: Petr Štuka
Testovaný model Rock Machine
Autor: Petr Štuka
Rock Machine při testu v terénu
Autor: Petr Štuka
Kabely se snadno podařilo ukrýt do masivního rámu, nasazení kola odpovídá i vodítko řetězu.
Autor: Petr Štuka
Odpružení vlastní konstrukce je poznávací značkou firmy, spolupráce se špičkovými jezdci a konstruktéry přináší ovoce.
Autor: Petr Štuka
Výkon motoru si dávkujete nikoliv tlačítky na prstenci, jak je obvyklé, ale páčkami připomínajícími klasické řazení.
Autor: Petr Štuka
Testovaný model Specialized
Autor: Petr Štuka
Specialized při testu v terénu
Autor: Petr Štuka
Téměř všechno si na modelu Levo můžete nastavit v mobilní aplikaci, pokud se rozhodnete digitální éru ještě trochu oddálit, je tu klasické ovládání.
Autor: Petr Štuka
Detail testovaného elektrokola
Autor: Petr Štuka
Testovaný model Trek
Autor: Petr Štuka
Trek při testu v terénu
Autor: Petr Štuka
Hlavové složení Treku je vybavené pojistkou proti protočení řídítek, které má někdy fatální následky.
Autor: Petr Štuka
Semi-integrovaná baterie a decentní tloušťka spodní rámové trubky přidávají kolu na optické lehkosti.
Autor: Petr Štuka
Firma si nechává motor renomovaného výrobce se zkušenostmi z automotive vyladit dle svých požadavků, jedním z nich dvojitý volnoběh, který uvolňuje převodovku při dosažení maximální rychlosti.
Autor: Petr Štuka