náhledy
Ústředí automobilky BMW s muzeem je oceňovanou stavbou z počátku 70 let. Architekt Karl Schwanzer se nechal inspirovat čtyřmi válci spalovacího motoru.
Autor: Tomáš Málek
V roce 1910 se tento stroj Karla a Hanse Vollmoellerových dostal do vzduchu.
Autor: Tomáš Málek
Letecké muzeum Mnichov sídlí na severním okraji města a je dobře dostupné autem.
Autor: Tomáš Málek
V kolekci nechybí ani kluzák Horten IV z roku 1943 demonstrující výhody samokřídel.
Autor: Tomáš Málek
Motor Daimler D III, který za první světové války poháněl řadu německých letadel, včetně Fokkera D VII.
Autor: Tomáš Málek
Letecké muzeum Mnichov má ve sbírce i kokpit letounu Fiat G-91, což je největší místní atrakce pro děti.
Autor: Tomáš Málek
Kokpit letounu Fiat G-91 byl ve středu zájmu dětí i rodičů.
Autor: Tomáš Málek
Pohled na části expozice leteckého muzea z horní galerie
Autor: Tomáš Málek
Junior ve vstupní hale muzea BMW v Mnichově
Autor: Tomáš Málek
Pohled na západní stěnu expozice leteckého muzea. V popředí je MiG-21.
Autor: Tomáš Málek
Doris Wiedermannová podnikla na BMW sólo cestu kolem světa.
Autor: Tomáš Málek
Detail kufrů na motorce BMW R80GS, se kterou Helge Pedersen objel svět.
Autor: Tomáš Málek
BMW vyrábí motorky od roku 2023 a řada nomádů je využila pro expedice. Třeba Nor Helge Pedersen, který objel svět mezi lety 1982 až 1992.
Autor: Tomáš Málek
Architektonické řešení muzea BMW v Mnichově umožňuje nevšední pohledy na exponáty.
Autor: Tomáš Málek
Skelet karoserie rekordního BMW 328 z roku 1939, které dosáhlo rychlosti 230 kilometrů v hodině.
Autor: Tomáš Málek
Zbytky těžkého bombardéru Heinkler He 177 vylovené z jezera Ammersee.
Autor: Tomáš Málek
Gigantický motor BMW 803 z roku 1944 měl dávat až 4 000 koní a pohánět dálkové bombardéry.
Autor: Tomáš Málek
Letecké muzeum Mnichov vystavuje i vrtulníky.
Autor: Tomáš Málek
Letecké muzeum Mnichov vystavuje i stroj Panavia Tornado IDS.
Autor: Tomáš Málek
Letecké muzeum Mnichov a španělská verze bombardéru Heinkel He 111 (CASA 2.111 B) s britskými motory
Autor: Tomáš Málek