náhledy
Tunel Deboreč se začal razit loni v prosinci a nyní je hotových 380 metrů z celkových 660. (10. září 2019)
Autor: David Peltán, MAFRA
Tunel Deboreč se začal razit loni v prosinci a nyní je hotových 380 metrů z celkových 660. (10. září 2019)
Autor: David Peltán, MAFRA
Tunel Deboreč se začal razit loni v prosinci a nyní je hotových 380 metrů z celkových 660. (10. září 2019)
Autor: David Peltán, MAFRA
Tunel Deboreč se začal razit loni v prosinci a nyní je hotových 380 metrů z celkových 660. (10. září 2019)
Autor: David Peltán, MAFRA
Tunel Deboreč se začal razit loni v prosinci a nyní je hotových 380 metrů z celkových 660. (10. září 2019)
Autor: David Peltán, MAFRA
Tunel Deboreč se začal razit loni v prosinci a nyní je hotových 380 metrů z celkových 660. (10. září 2019)
Autor: David Peltán, MAFRA
Tunel Deboreč se začal razit loni v prosinci a nyní je hotových 380 metrů z celkových 660. (10. září 2019)
Autor: David Peltán, MAFRA
Na trati z Českých Budějovic do Prahy začala ražba 840 metrů dlouhého tunelu Mezno. (11. září 2019)
Autor: David Peltán, MAFRA
Na trati z Českých Budějovic do Prahy začala ražba 840 metrů dlouhého tunelu Mezno. Na stavbě nesmí chybět soška svaté Barbory, patronky horníků. (11. září 2019)
Autor: David Peltán, MAFRA
Na trati z Českých Budějovic do Prahy začala ražba 840 metrů dlouhého tunelu Mezno. (11. září 2019)
Autor: David Peltán, MAFRA
Na trati z Českých Budějovic do Prahy začala ražba 840 metrů dlouhého tunelu Mezno. (11. září 2019)
Autor: David Peltán, MAFRA
Na trati z Českých Budějovic do Prahy začala ražba 840 metrů dlouhého tunelu Mezno. (11. září 2019)
Autor: David Peltán, MAFRA