Novostavba je vůči původnímu vejminku natočena blíže ke skále, díky tomu její štít zároveň odstiňuje přímý pohledový kontakt s rušivým domem na sousedním pozemku.
Peter Fabo
Nový dům je stejně jako původní zbouraná budova orientovaný na pozemku podélně. Oproti původnímu vejminku je mírně natočený v severojižním směru, aby vytvořil co nejlépe využitelný venkovní prostor.
Peter Fabo
Exteriér domu ladila architektka do odstínů odpovídajících okolí. Pro fasádu použila šedobéžovou barva, která odkazuje k odstínu pískovcové skály za domem, a podporuje pohledové splynutí domu a skály.
Peter Fabo
Domy společně tvoří kompozici reflektující tradiční strukturu vesnické zástavby.
Peter Fabo
Výraznější prvky na fasádě představují okenní rámy, pro které byla vybrána vínově červená barva. Ta je inspirována červenými javory v zahradě a navazuje i na barvu okenních rámů ostatních objektů.
Peter Fabo
Domy společně tvoří kompozici reflektující tradiční strukturu vesnické zástavby.
Peter Fabo
Strop v přízemí tvoří přiznaná nosná konstrukce dřevěných trámů, které jsou spolu s prkenným záklopem opatřeny lehkou poloprůhlednou bílou olejovou lazurou.
Peter Fabo
Detail schodiště
Peter Fabo
Pohled ze schodiště dolů do přízemí
Peter Fabo
V podkrovních ložnicích je na podlaze použito přírodní jasanové dřevo s výraznou kresbou, kterou podtrhují okolní neutrální povrchy v místnostech.
Peter Fabo
V podkrovních ložnicích je na podlaze použito přírodní jasanové dřevo s výraznou kresbou, kterou podtrhují okolní neutrální povrchy v místnostech.
Peter Fabo
Vestavěný nábytek řeší problém s ukládáním.
Peter Fabo
Úložný prostor v ložnicích vyřešil vestavný nábytek na míru.
Peter Fabo
Koupelna v podkroví s efektní keramickou mozaikou tvořenou trojúhelníkovými barevnými segmenty.