Systém doplňují opěradla, umístitelná kamkoliv na sedací plochu.
Archiv studia mmcité1
Jméno Pixel nebylo dáno novému systému náhodou, skutečně lze vytvářet jakoby rozpixelované obrazce, ovšem ne na papíře, ale v reálném veřejném prostoru. Navíc se dá na nich pohodlně sedět.
Archiv studia mmcité1
Pixel je unikátní nejen svým konceptem, ale i nabízenými možnostmi. Základem je jednoduchý čtvercový modul nesený jedinou středovou nohou, ze kterého lze ve spojení s dalšími moduly sestavit téměř jakýkoliv půdorysný tvar sezení.
Archiv studia mmcité1
Série výrobky, které vznikly ve firmě UBRD.
Archiv UBRD
Zhruba rok trvalo, než byli autoři spokojeni s konečnou verzí stojanu na nože a než vychytali všechny technologické záludnosti a nůž na stojanu dokonale držel.
Archiv UBRD
kuchyňské doplňky jsou vyrobeny ze dřeva amerického ořechu, který nabízí ideální vlastnosti pro výrobu produktů do kuchyně, kde se pracuje s potravinami a zároveň je zajímavý i svým dekorem.
Archiv UBRD
T3 Coupé skýtá požitek nejen z jízdy po Praze v polootevřeném voze, ale poskytne zážitek ze stylového interiéru. Dalším výrazným prvkem jsou zaoblená střešní okna, která připomínají legendární autobus Škdoa RTO.
Petr Ludvíček
Součástí interiéru je i bar, jehož design vychází z původního pultíku na prodej jízdenek použitého v tramvaji T1.
Petr Hejna
Tramvaj T3 Coupé byla vyrobena v Opravně tramvají Dopravního podniku hl. města Prahy v Praze Hostivaři. Dopravní podnik hl. města Prahy je také zadavatelem a investorem celého projektu.
Petr Hejna
Design novinky Muteo společnosti Sapeli uspěl v ostré konkurenci mezinárodního prostředí, kdy o vítězi jednotlivých kategorií rozhoduje mezinárodní porota složená z několika desítek nezávislých odborníků.
Archiv Sapeli
Výrobce roku: TON, křeslo Chips Chair (Lucie Koldová)
Archiv Czech Grand Design
Designér roku – Cena Ministerstva kultury ČR: Lucie Koldová, křeslo Chips chair (TON), svítidla Jack O`Lantern (Brokis)
Archiv Czech Grand Design
Impozantní vzdušný opěrák křesla Chips, který ve své spodní části tvoří zároveň jednu ze třech podnoží, nese typické tvary bramborového lupínku. Do kontrastu je mu postaven masivní sedák, držený tvarovanou překližkou. Komfort při sezení ještě zvyšuje variabilní zádový polštář.
TON
U vany Solo Kryštof Nosál neobvyklým způsobem zkombinoval dva základní tvary, obdélníkovou základnu, která vaně dodává vizuální stabilitu, s oválnou horní partií vyvolávající příjemný uklidňující dojem.