Zásadním bodem přestavby bylo propojit ložnici s obývacím pokojem. Pohovku tvoří rozkládací futony, akcentem k neutrálnímu konceptu je černohnědá stěna.
Petr Adámek
Tady bývala před rekonstrukcí kuchyň, dnes má Pavel v obývacím pokoji knihovnu a kout na práci.
Petr Adámek
Obývací pokoj je oddělený od ložnice posuvnými dveřmi.
Petr Adámek
Vysokou postel vyrobil truhlář, je z ní líp vidět do dvorního traktu. Stěna nad postelí je přetažená hliněnou omítkou s řezankou.
Petr Adámek
Vysokou postel vyrobil truhlář, je z ní líp vidět do dvorního traktu.
Petr Adámek
Skleněný lustr je po babičce.
Petr Adámek
Detail secesního stojanu na šaty
Petr Adámek
Dveře prošly jen částečnou repasí, kompletní by byla příliš drahá, ale vhodná skla do nich jsou dovezená až z Jablonce.
Petr Adámek
Místnosti jsou dlouhé, centrální osvětlení by se nehodilo. Architekt proto vytvořil na stropech síť a světlo přivedl tam, kde to má smysl.
Petr Adámek
Architekt zvolil lineární řešení kuchyňského nábytku, dvířka jsou vyrobená z překližky. Autorské měděné trubkové svítidlo rozvádí světlo tam, kde je potřeba.
Petr Adámek
Nad plynovým sporákem je bezpečnostní sklo.
Petr Adámek
Nad stolem se starožitnými židlemi visí oblíbené obrázky včetně toho, který Pavel v dětství namaloval pro svou babičku.
Petr Adámek
V koupelně preferoval architekt Martinek velký sprchový kout před vanou.
Petr Adámek
Inspirací sytého odstínu byly barvy z bytu Le Corbusiera. Přechod mezi podlahou a stěnou zjemňuje oblý fabion.
Petr Adámek
Největším úložným prostorem bytu jsou skříně vyrobené na míru. Litinový radiátor na bílém podkladu působí jako další z obrazů.
Petr Adámek
Pavel Martinek
Petr Adámek
Dlouhá místnost s okny do ulice: na podlahu vybral Pavel linoleum a na stěnu nad linku sádrovou omítku autenticky kopírující nerovnost zdi.