Obývací pokoj je nejpůsobivější částí bytu. Podlaha z leštěného mramoru zůstala původní, interiér „rozsvítily“ žluté sedačky od Morosa. Mezi halou a obývacím pokojem záměrně nejsou dveře, aby prostor zůstal otevřený a bylo vidět, kdo přichází.
Andrea Martira
Dvě koupelny v bytě jsou úzké a protáhlé, zůstaly na původním místě. Jsou vybaveny jednoduchými sanitárními předměty a obloženy bílou glazovanou keramikou. Jediným dekorem je horizontální listela v červené a černé barvě.
Červený dekor a nátěr stropu je inspirován červeným lakem typickým pro japonský historický nábytek a doplňky. Největší ozdobou jsou lustry z křišťálu a mosazi, které před 60 lety ručně vyrobil dědeček designérovy ženy ve své továrně.
Andrea Martira
Kuchyň je zařízena velmi jednoduše a účelně, paní domu má na vaření čas jen o svátcích a prázdninách. Bílou linku z lakovaných desek dodala firma Veneta Cucine.
Andrea Martira
Také jídelna vypráví o zážitcích z cest. Na stěnách visí ručně šité japonské hedvábné kimono z 20. let, závěs se dvěma slony je z Thajska. Rodina sedává kolem oválného skleněného stolu, který Marco Piva navrhl pro společnost Bernini.
Andrea Martira
Protiváhu sezení tvoří knihovna přes celou protější stěnu. Najdeme tu rodinné fotografie, knihy všeho druhu od beletrie přes encyklopedie, knihy o umění, o moři a o sněhu. Největší pozornost však poutají thajské artefakty a sbírka téměř 90 soch Buddhy, symbolu života a stálé plodnosti.
Andrea Martira
Za pozornost stojí malý mobilní domácí bar ve středu obývacího pokoje, který v 60. letech navrhl designér Salvatore Fiume a daroval jej svému příteli. Svítidla v obývacím pokoji vytvořili další mistři italského designu – Achille Castiglioni a Rodolfo Dordoni.
Andrea Martira
Úzká chodba, která vede ze vstupní haly, prochází středem bytu a rozděluje jej na dvě stejně velké poloviny, charakterizuje byty z 50. let. Také zde ponechal architekt původní podlahu, je z černého umělého kamene. Odkládací stolek koupili manželé v Maroku, byl zhotoven tradiční ruční technikou.